X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪

modu - הדבר הבא בתחום התקשורת הסלולארית, צפוי לגרום בישראל ובעולם כולו למהפכה בשוק הסלולארי ובהרגלי הצריכה, ממנה יושפעו וייהנו כלל המשתמשים בטלפונים ובמכשירים אלקטרוניים מתקדמים. modu ישנה את הרגלי השימוש בטלפון הסלולארי ויאפשר לכל אחד את החופש לעצב לעצמו את העולם הסלולארי שלו בכל עת על-פי צרכיו, העדפותיו וסגנונו.
modu הוא הטלפון הנייד המודולארי הראשון בעולם - טלפון זעיר, מתוחכם ומעוצב. modu יכול להיכנס לתוך מגוון של jackets המיועדים ל-modu jackets ולהפוך לפריט מעוצב ואופנתי. modu מעניק למשתמש מגוון אפשרויות בלתי מוגבלות ליצור מראה ועיצוב חדש לטלפון שלו, בתוספת תכונות פונקציונאליות לעיתים קרובות ובמחיר אטרקטיבי.
בנוסף ניתן יהיה להכניס את ה- modu גם לתוך מגוון גדול של מכשירים אלקטרוניים - modu mates - ובכך להעניק למשתמש חווית תקשורת חדשה לחלוטין. מאפיין בולט של modu הוא הרב שימושיות שלו והיכולת שלו, בשינוי והחלפת ה-jackets או ה- mates, "להטעין" הטלפון בפונקציות שימושיות מחד, ואף להיות הלב הסלולארי במוצרים טכנולוגיים מתקדמים אחרים, מאידך.
עמוס שפירא מנכ"ל סלקום: "אני גאה לקחת חלק במיזם המהפכני של דב מורן שהביא לעולם את מהפכת ה-DiskOnKey ומאמין ש- modu, בראשות דב מורן והנהלה בעלת חזון ומוצר מהפכני אינו עוד טלפון סלולארי אלא שינוי בתפיסת השוק והרגלי השימוש של הצרכן. אני גאה לאפשר ללקוחות סלקום להימנות עם הראשונים בעולם שיחוו את modu, לאפשר להם חווית חדשנות שאין שני לה ולהגשים להם חלום."
עוד הוסיף שפירא: "ישראל היא מדינה בעלת מובילות וידע טכנולוגי עצום ומשמשת מרכז כלל עולמי בפיתוחים וחידושים. אני שמח שנשמש ככאלה גם בעולם המכשירים הסלולאריים."
עדי כהן סמנכ"ל שיווק סלקום: "סלקום תהיה בין המפעילות הראשונות בעולם להשקת modu כבר ברבעון הרביעי השנה, עובדה המעידה שוב כי אנו מובילים את החדשנות והנועזות בתחום. הקונספט המהפכני שנקרא modu מציג פתרון חדש, שימושי וייחודי לעולם המשתנה שלנו שבו הלקוח מתחיל את הבוקר בחליפת עסקים ומסיים את היום במופע מוזיקה, כאשר באפשרותו להתאים את הופעתו החיצונית והאביזרים הנלווים לאופי האירוע והאדם השונה שהוא מייצג בכל אחד מהאירועים. אחד הסממנים הבולטים לשינוי הוא המכשיר הסלולארי שמהווה פריט אישי, אופנתי ושימושי. תפיסת העולם החכמה של modu מאפשרת ללקוח התאמה מושלמת של המכשיר האישי עם האישיות המשתנה."
כהן הוסיף: "modu יהפוך את הרגלי השימוש בטלפון הסלולארי ויאפשר לאדם לייצר לעצמו עולם אישי ייחודי, כלומר: את החופש לבחור בטלפון חדש באותה תדירות בה משתנים הצרכים, ההעדפות וסגנונו של המשתמש. אני מאמין שלקוחות סלקום ימצאו ב-modu מהפכה של ממש ומאמין שהידע השיווקי שלנו בסלקום יתרום להעצמת, החדרת ושיווק המהפכה. אנו כבר מצפים להטמיע את modu בקו המוצרים החדשני והעשיר שלנו."
דב מורן מייסד ומנכ"ל modu: "תעשיית הטלפונים הסלולאריים מוכנה למהפכה. השוק מוצף במאות דגמים של מכשירי טלפון סלולאריים ולרוב הצרכן יכול ליהנות ממכשיר אחד בלבד בכל פעם. modu קורא תיגר על מוסכמות אלו באמצעות פתרון המציע אינספור אפשרויות והזדמנויות לשנות את מכשיר הטלפון בעלות אטרקטיבית ומאפשר חופש מהמחויבות להיות צמוד למראה ולשימוש באפליקציות של מכשיר אחד."
עבור המפעילים הסלולאריים, קיימים מספר יתרונות בחבירה ל-modu: הם יכולים להציע ללקוחותיהם את האפשרות והחופש לשנות את מכשירם מספר פעמים בשנה. כמו כן, יכולים המפעילים ליצור סביב modu קהילות משתמשים אשר יובילו להגברת השימוש, הגדלת קצב הרכישה וחיזוק הנאמנות.
דב מורן הוסיף ואמר: "הבחירה בסלקום, החברה המובילה בשוק הסלולארי הישראלי, הייתה לנו מובנת מאליה. אך טבעי הוא ש-modu תעדיף לחבור לחברה שהיא מנהיגה ופורצת דרך בתחום ואין לי ספק ששיתוף הפעולה האסטרטגי והשיווקי עם סלקום יחולל מהפך משמעותי בשימושי הסלולאר בישראל."
צחי וייספלד, סמנכ"ל שיווק modu: מהותו של ה-modu היא יצירת שותפויות הזדמנויות ויצירת קשרים חדשים: עבור הצרכנים, עבור המפעילים, עבור מותגים גדולים המחפשים אחיזה משמעותית בשוק הסלולאר ועבור יצרני מוצרי צריכה אלקטרוניים התרים אחר דרך למקסם את הפוטנציאל שבתקשורת אישית. modu כבר זוכה להתעניינות רבה מצד שחקנים משמעותיים בשוק הסלולר ומותגים בינלאומיים בתחום האופנה ומוצרי הצריכה האלקטרוניים."

תאריך:  07/02/2008   |   עודכן:  07/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il