חברת טעם טבע-אלטמן יוצאת בקמפיין חדש למותג אלספה, (מגוון תוספי תזונה על בסיס אומגה 3 ). תחת הסיסמה "אומגה שלוש זה אלספה".
הקמפיין, בהשקעה של כ-250,000 דולר יעלה השבוע באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ויכלול טלוויזיה, ותשדירי רדיו.
דוד גבאי, סמנכ"ל שיווק טעם טבע-אלטמן: בעקבות הצלחת הקמפיינים הקודמים של אלספה, שהתבססו על אנימציית סיפורי דגים של אלספה, אנו ממשיכים בקו הפרסומי המזוהה עם המותג ועולים בסדרת סיפורי דגים חדשה, משעשעת עם גרפיקה שלא נראתה עד היום בטלוויזיה. הפעם נבחרו לדובב את הסרטונים שחקנים כגון: שרון טייכר ושירי-לי דשא.