X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אלה הטוענים (כמו מזוז) שאין זה סביר שמר ליברמן יהיה הבוס של חוקריו, למעשה נותנים גושפנקא לחקירה ללא הגבלת זמן. שמונה שנים של תיק פתוח מוכיחות משהו. או שיש לנו כאן "רשלנות קיצונית" של חוקרים, או זדון. שניהם מחייבים ענישה
▪  ▪  ▪

בטרם יפסוק שופט את גזר דינו של נאשם בפלילים, מגישה התביעה את גיליון ההרשעות הקודמות שלו. יש קשר הדוק בין עברו הפלילי של הנאשם, לבין גזר הדין שיגזור עליו ביהמ"ש. שופטים יודעים: עבריין שחוזר לסורו, אינו ראוי לאמון.
בהתאם לכך, אני לא מאמין למערכת המשפטית. חודשיים לפני הבחירות, ואם ממש לדייק, אז ב- 25.1.06, מקבל בא כוחו של אביגדור ליברמן מכתב מרן נזרי, עוזר ראשי של היועץ מני מזוז, ובו הוא מודיע שתיק ליברמן סגור. מה קרה?
מישהו צריך לומר להם: "חברים יקרים, עד כאן!", מדינה שבה המשטרה, ו/או הפרקליטות יכולים להשפיע על בחירת השר הממונה עליהם - איננה מדינה דמוקרטית. אני לא חושד בצדיקים, הם סוחבים על גבם רקורד של מעלילים סדרתיים על פוליטיקאים שאינם חפצים במנהיגותם. הרקורד הזה, מתגבש כבר לכדי חשד מוצק.
כל אזרחי המדינה (להלן מקבלי השירות) ראו, שמעו וידעו שמר ליברמן הביע את רצונו לכהן כשר לביטחון פנים - במרכז קמפיין הבחירות שלו. יומיים אחרי היוודע התוצאות, נתבשרו מקבלי השירות, ש... תיק ליברמן פתוח. בלי בושה. בשם אזרחי המדינה, עושים אנשי הפרקליטות ו/או המשטרה, עוד סיכול ממוקד במנהיג פוליטי.
האיסור שהטיל היועץ המשפטי על ראש הממשלה למנות את ליברמן לשר לביטחון פנים, שחרר אנחת רווחה מחזם של אלה מהפרקליטות ו/או המשטרה, שהמציאו את הסלוגן "נוסחה מנצחת - לא מחליפים"! אותה נוסחה, שסיכלה את מינויו של "רפול" לשר לביטחון פנים, ואת יעקב נאמן ורובי ריבלין, מלכהן בתפקיד שר משפטים. המשותף לכולם: הם לא משתייכים למילייה.
צודקים אלה הטוענים שאין זה סביר שחוקרי משטרה יחקרו את השר הממונה עליהם. השאלה במקרה של ליברמן היא: מה יותר "בלתי סביר", שהוא יהיה הבוס של חוקריו, או שעניינו נחקר יותר משמונה שנים?? אי אפשר להחזיק את המקל בשני קצותיו.
אלה הטוענים (כמו מזוז) שאין זה סביר שמר ליברמן יהיה הבוס של חוקריו, למעשה נותנים גושפנקא לחקירה ללא הגבלת זמן. שמונה שנים של תיק פתוח מוכיחות משהו. או שיש לנו כאן "רשלנות קיצונית", או זדון. שניהם מחייבים ענישה. רשלנות קיצונית מצדיקה השעיה, וזדון מחייב כתב אישום והרשעה.
וכאילו אין די בזה, אנחנו קוראים באתר של מעריב (nrg), על מחלוקת חריפה והבדלי גרסאות, בין המשטרה לפרקליטות. קבלו ציטוט (גרסת המשטרה): "החקירה נגד ליברמן הסתיימה לפני זמן רב, ובתיק לא נמצאה תשתית ראייתית כלשהי שבגינה ניתן להמליץ על העמדתו לדין. בפרקליטות מודעים לעובדה זאת, ואין כל מניעה הלכה למעשה, שליברמן יתמנה לתפקיד", (ציטוט מילה במילה / 23.4.06).
ומה יש לפרקליטות לומר בתגובה, אתם שואלים? ובכן, בפרקליטות סירבו להתייחס עניינית, רק ציינו שהתיק נמצא בהליך השלמת חקירה. הניסיון לפזר סביב אביגדור ליברמן סימני שאלה, במקום שסימני השאלה יפזזו מסביבם, מוכיחה שהדבר האחרון שמעניין את העושים במלאכה הוא אמון הציבור.
האבסורד הוא, שאם יתברר בסוף ההליך שהם מכנים "השלמת חקירה", שלא דבק רבב במר ליברמן, הם הצליחו לסכל את מינויו, ומר ליברמן לא יוכל לממש את שאיפתו הפוליטית. והפושעים? הפעם הם ימחאו כף דווקא לרשויות החוק.

תאריך:  25/04/2006   |   עודכן:  25/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהוד אולמרט
דברי רה"מ בפועל בעצרת הפתיחה הממלכתית של יום הזיכרון לשואה ולגבורה, כ"ז ניסן תשס"ו, 25.4.06
עו"ד עפר טויסטר
בית המשפט העליון הגיע לידי מסקנה, כי לעניין השימוש החורג יש ליתן משקל לשאלה אם מדובר בדירת מגוריו של המבקש או בעסק "טהור", וככל שמדובר בדירת מגורים, משקל האינטרס שלו בהיתר לשימוש חורג עולה
עו"ד אבי זילברפלד
עבור הפרט קיימת אפשרות משפטית לבקש התערבות בית המשפט, אם סבור הוא כי החלטת שכר הבכירים מקפחת את זכויותיו. אין ספק כי מצבה הכלכלי של החברה ותרומת הבכירים למצבה יהיו אחד ממוקדי הדיון
אליקים העצני
ישראל צועדת בעיניים פקוחות לקראת משטר של חסות, "פרוטקטוראט" בלעז, כלומר אובדן זכות ההכרעה הריבונית בענייני חוץ וביטחון והעברתה להלכה לגוף בינלאומי, ובפועל - לארצות הברית
רון פורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il