נביעות+ ממשיך לבסס את מעמדו כמוביל בקטגורית מים עם ערך מוסף, עם קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי תחת המסר רעיון גדול מנביעות, מים מינרלים עם פלוס גדול, ואת השפה שנבנתה בשני הקמפיינים הקודמים, עם הרעיונאים הגדולים ניוטון ודה וינצ'י. הפעם מככב בסרט לא אחר מאשר מיכלאנג'לו, בעת פיסול הפסל המפורסם בעולם - דויד. כשמגיע האמן לפיסול אזור החלציים, הוא מבקש מהדוגמן להסיר את הכסות של מבושיו, אך להפתעתו נתקל בסירוב של הדוגמן הבישן. למזלו, עולה בדעתו רעיון גדול.
הקמפיין, בעלות 3.5 מיליון שקלים כולל סרטון לטלוויזיה, שילוט חוצות, רדיו ואינטרנט.