אחד מאמצעי הפרסום שהוקצו לסטודנטים היה פרסום החוצות, חברת ברעם פרסום מקורי אשר שמה לה למטרה להעלות את המודעות לנושא איכות הסביבה והתחממות הכדור, העניקה לטובת פרויקט הגמר את הקיר הכפול (המכונה קיר דיפון), הממוקם בצומת המרכזי של הרחובות דרך בגין פינת קפלן בתל אביב, ליד קניון עזריאלי.
בתחרות שנערכה בין 25 שלטי חוצות שונים, פרי יצירתם של 25 סטודנטים שונים, זכה הקמפיין של הסטודנטית ניבה בר שמעון.
ניבה יצרה שלט חוצות ענק הקורא לחיסכון בנייר וזאת על-ידי רעיון פשוט וחכם- השלט תופס רק פס צר מתוך שטח הקיר (כרבע מהשטח), וכך חוסך בנייר כאשר יתרת הקיר נשארת חשופה.
סיסמת המודעה: "save paper - save the world" השלט ישהה על גבי הקיר במשך חודש.
בתחרות, שנערכה בחיפה שפטו אנשים מתחום הפרסום והעסקים וביניהם, גיא בר-עם, מנכ"ל ברעם פרסום מקורי; יגאל שמיר, סמנכ"ל קריאטיב בפרסום גליקמן נטלר סמסונוב; איתי הרמן סמנכ"ל קריאטיב מפרסום יהושוע ושות'; אורן ורמוס, ארט דירקטור ומנחה הקורס וטרי שרויאר, ראש המחלקה לתקשורת חזותית בויצ"ו חיפה.
זו אינה הפעם הראשונה בה מעניקה חברת ברעם פרסום מקורי את קיר הדיפון כפרס על קמפיין חברתי, הפעם הראשונה היתה במסגרת תחרות THE WALL של חברת ברעם, בה לוקחים חלק כל משרדי הפרסום בארץ, המתחרים על קמפיין חברתי סביבתי, היצירתי ביותר. קיר הדיפון של ברעם פרסום מקורי מזוהה מאוד עם נושאים חברתיים ועמותות.