קצב החיים המודרני לא תמיד מאפשר לשמור על הבריאות ועל תזונה נכונה. רבים מאיתנו סובלים מבעיות במערכת העיכול, מרגישים כי המערכת החיסונית אינה חזקה דיה, או פשוט, לא מקפידים על תזונה נכונה.
ארגוני הבריאות ממליצים על צריכה יומית של 25-30 גרם סיבים תזונתיים ביום, אך מחקרים מראים כי מרבית האוכלוסיה צורכת פחות ממחצית מהכמות המומלצת.
כ-300 אלף שקלים משקיעה חברת התרופות נוברטיס בקמפיין רחב היקף לבנפייבר, סיבים תזונתיים מהפכניים.
בנפייבר הינו מקור טבעי לסיבים תזונתיים מסיסים, עשוי מגוואר-גאם: סיב תזונתי מסיס עם מבנה ייחודי המאפשר לו להתמוסס לחלוטין במשקאות ובמזונות רכים בלא להותיר בהם טעם, צבע או מרקם צמיגי האופייני למוצרים דומים בשוק.
המוצר מכיל סיבים פרה-ביוטיים הנחשבים הלהיט החם מבחינה בריאותית, ומוצרים רבים מתהדרים בנוכחותם, החל מחטיפים ודגני בוקר וכלה ביוגורטים.
הקמפיין יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום אקספרט ב-24.2.08 ויימשך כחודשיים. הוא יכלול מודעות פרסומת בידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, עכבר העיר, לאשה, פנאי פלוס, רייטינג, את, מנטה והורים וילדים. הקמפיין ילווה בפעילות בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
במרכז הקמפיין התייחסותה המקצועית של הדיאטנית אולגה רז לחשיבות הסיבים התזונתיים בשמירה על הבריאות ובמניעת מחלות, ודגש על היותם של סיבי בנפייבר סיבים פרה-ביוטיים, המעודדים ריבוי של חיידקים ידידותיים במעי הגס, התורמים למניעת סרטן המעי הגס, לשיפור ספיגת סידן ולמניעת שלשול ועצירות.