נייל סטודיו - רשת מרכזי הדרכה בינלאומית לבריאות ולטיפוח כפות הידיים והרגליים, מעלה קמפיין פרסומי באינטנרט לעידוד הכשרה מקצועית בתחום בניית הציפורניים ופדיקור רפואי תחת הסיסמה - "מצטערת, אין לי מקום בחודש הקרוב".
הקמפיין יעלה באמצעות סולומון אינטראקטיב, מקבוצת סולומון תקשורת ויכלול מסרים ללימוד מקצוע רווחי - המוביל לעצמאות כלכלית. את הקמפיין יתמוך משרד יחסי הציבור של קורין פיזנטי המטפל בתקציב הרשת. עלות הקמפיין נעמדת בכ-80 אלף דולר.
רשת נייל סטודיו מפעילה 30 מרכזי הדרכה ברחבי הארץ ובבעלותה זכיונות בלעדיים לשיווק וניהול מקצועי של ענקיות אמרקאיות OPI ו-IBD המובילות בתחום.