X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם GHL השקעות
▪  ▪  ▪

חברת GHL השקעות, המתמחה בפיתוח וניהול קונספטים בתחום ההסעדה ומבעלי רשת מסעדות ספגטים, משיקה בשיתוף עם איש העסקים זאב מורגנשטיין - מבעלי Komo-Investments, קונספט חדש של פסטה בר תחת המותג dopo בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקלים.
dopo מציע תפריט יצירתי ומקורי שנבנה בשיתוף עם השף יענקל'ה שיין החתום על פיתוח קונספטים מובילים באירופה ובארץ כמו אגאדיר, קרנף, מיטבר ועוד. תפריט dopo משלב מטבח איטלקי קלאסי עם מנות חדשניות ומקוריות כגון פסטות, ברוסקטות ועוד, שהכנתן נעשית אל מול עיני הלקוח בשיטת ה-OPEN KITCHEN, סגנון המשתף את הלקוח היושב מסביב לבר בחוויה, בניחוחות ובתחושות של יצירת המנה.
לדברי משה וינגרטן, יו"ר GHL השקעות, מדובר בסניף ראשון בקונספט חדשני, הבא בהתאמה לצרכים המשתנים של הסביבה - החיים נעשו תובעניים יותר, המודעות לאוכל בריא ומזין עם שירות מהיר עלתה בשנים האחרונות, והצרכן מחפש מצד אחד פתרון זמין ונגיש לשבירת רעב בזמן קצר, ויחד עם זאת, לא מוכן להתפשר על איכות וטעם. בהקשר זה dopo מציע מגוון רחב של פתרונות עם הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח - השירות יהיה מהיר ואישי (ישיבה מסביב לבר מושקע) עם תפריט מזין ואיכותי, באווירה קז'ואלית ובמחירים השווים לכל כיס. ויינגרטן מוסיף, כי לאחר בחינת הקונספט בטווח של חצי שנה, עתידים להיפתח עוד עשרות סניפים.
הסניף הראשון של dopo ייפתח במהלך החודש הקרוב ברחוב הנחושת 4, רמת החיל תל אביב על שטח של 160 מ"ר. המטרה היא לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ ולהפוך את dopo לרשת המובילה בתחום ה'פסטה בר' בישראל, ואף להוציא בעתיד את הרשת לחו"ל. הסניף עוצב בקפידה בגווני המותג הכוללים אדום, שחור, צהוב ולבן עם מגוון ציורי קיר מעניינים המייצגים אלמנטים דינאמיים השאולים מעולם הערכים של איטליה. מוטיב המהירות הנו ערך מרכזי במיתוג והמיצוב של dopo, כאן הוא מיוצג על-ידי מספרים המרכיבים את שפת המותג ומסמלים את הדינאמיקה של מקום שלעולם אינו עוצר (בדומה למנטליות האיטלקית). סניפי dopo שייפתחו בהדרגה ייבנו על שטח של 80 מ"ר ועד 160 מ"ר.
וינגרטן מוסיף כי הקונספט החדש של רשת הפסטה בר dopo, הוא חלק מהמגמה הרווחת לא רק בישראל אלא בכלל בעולם עם התפתחות קטגוריית ה-Fast Casual ולכן החברה תפעל למקם את סניפי הרשת בישראל ובעולם ברחובות הומי אדם ובמיקומים מרכזיים כגון פארקי תעשיה מתקדמים, שדות תעופה, קניונים גדולים, בתי חולים, רחובות ענק ועוד.

תאריך:  21/02/2008   |   עודכן:  21/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il