קמפיין הטלוויזיה הבינלאומי, תחת הסיסמה Perfection The Pursuit of, ממשיך את הקו הפרסומי של קמפיין ההשקה של לקסוס בישראל, תוך הקפדה על השפה האלגנטית והמינימליסטית של המותג, ומציג את התשובה לתשוקה לשלמות, ה-LS460, אשר הוכתרה כ"מכונית השנה בעולם" לשנת 2007 על-ידי ארגון עיתונאי הרכב המובילים מכל העולם.
הקמפיין מעביר את קונספט התשוקה והחתירה אחר השלמות כפי שמתבטא בטבע והעשייה האנושית תוך התייחסות לערכי מפתח של לקסוס.
קמפיין הטלוויזיה יעלה היום (ה', 21.2.08), בערוץ 2 ובערוץ 10 באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, בתקציב של כמיליון שקל.