יקבי רמת הגולן, ממשיכים את היצירה ובימים אלה עולים, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער בקמפיין טלוויזיוני תחת הקונספט: "יקבי רמת הגולן - ארץ היין" בהשקעה של כ-1 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה בערוץ 2 ובערוץ 10.
לדברי בנצי אלישע, מנהל אגף השיווק והמכירות של יקבי רמת הגולן: "בכל מחקר שיווקי שערכנו מצאנו, שאחד הנכסים הבולטים של יקבי רמת הגולן הוא אזור הגידול (טרואר) - רמת הגולן. הטרואר הייחודי של רמת הגולן מוערך מאוד בקרב אנשי יין בארץ ובעולם כולו וביסס לעצמו מעמד ומוניטין ולכן, בחרנו להעביר מסר אשר מראה בצורה עשירה ומרגשת את האיכויות והמאפיינים הכל כך ייחודיים לרמת הגולן - ארץ היין, אשר באים לידי ביטוי באיכות, באופי ובחוויה של היין שלנו.
עוד מוסיף אלישע כי: "היקב מייצג בעיני צרכני יין מתוחכמים את היין הישראלי הטוב - איכותי ויוקרתי ואנו מאמינים כי הוא מקרין הילה על כל מגוון היינות וזהות ברורה של הערכים אותם היקב מייצג: חדשנות, אותנטיות, מצויינות, גאווה מקומית אל מול בינלאומיות, הישראליות במיטבה."