X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

יוניליוור ישראל משיקה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, להשקת סדרת טיפוח חדשה לשיער למניעת קשקשים תחת מותג דאב. בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים.
מוצרי סדרת דאב נגד קשקשים מכילים את רכיב - ZPTO שנבדק קלינית והוכח כמונע קשקשים (בשימוש קבוע) וכן 25% לחות המחזירים לשיער את המגע הרך ומעניקים לו רכות ומראה בריא ומטופח.
הקמפיין מציג את השילוב בין מרכיב ה-ZPTO לבין נוסחת הלחות של דאב, המיוצגים באמצעות סמלי הזן יין ויאנג המשתלבים זה בזה ויוצרים שביל בצורך S על ראש הדוגמנית שחוזר להיות נקי מקשקשים ורך למגע בזכות השימוש במוצרים.
סדרת דאב נגד קשקשים כוללת שלושה תכשירים, שמפו מרכך וקרם לטיפול בקרקפת מגורה ללא שטיפה. הסדרה נלחמת בקשקשים החל מהחפיפה הראשונה, מסירה אותם ומונעת את חזרתם מחדש. הנוסחה הייחודית מנקה ביעילות את השיער, מרגיעה את עור הקרקפת ושומרת על שיער בריא, רך ומלא חיים.
ממחקרים שערכה יוניליוור עולה, כי נשים רבות חשות כי בעבור התועלת שבחיסול בעיית הקשקשים הן משלמות מחיר בכל הקשור בטיפוח השיער ובמגע הרך והנעים שלו. השימוש בשמפו נגד קשקשים לדבריהן, מייבש את השיער, מה שגורם בהכרח לקושי בסירוק והתרת קשרים והעדר רכות וברק.
תחום המוצרים לקשקשים מהווה כ-23% מסך כל קטגורית השיער. ממחקרי יוניליוור עולה כי 20% מהנשים בגילאי 16-65, דיווחו כי סבלו מקשקשים בשנה האחרונה. 35% מהן סובלות מהבעיה בתדירות גבוהה.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת השיווק של תחום הטיפוח האישי, יוניליוור ישראל: "ממחקרים שערכנו, עולה כי מרבית הנשים המשתמשות בתכשירים נגד קשקשים חשות כי הן נאלצת להתפשר על נושא הטיפוח. כתוצאה מכך, נשים רבות נוהגות להשתמש בשמפו מטפח לצד תכשירים טיפוליים. דאב, כמותג מקצועי המעניק פתרונות לסוגי שיער שונים פיתח סדרה חדשה, עם נוסחת הלחות הייחודית של דאב, המטפלת בבעיה הקשקשים ומשאירה את השיער מטופח, בריא ורך."
הקמפיין, תחת הסיסמא "סדרת דאב נגד קשקשים מונעת קשקשים ומחזירה לשיערך את המגע הרך" יעלה בערוצים 2, 10, 24 ובערוצים הרוסים למשך כשלושה שבועות. בנוסף יתקיים קמפיין עיתונות ושילוט חוצות במגזר החרדי.
לאור הצלחת פעילות WOM אשר לוותה את השקת הסדרה המצליחה Dove Therapy, חוזר דאב עם פעילות דומה בקרב 1000 נשים. הפעילות מבוססת על תקשורת פה לאוזן, באמצעות חברת טרגט מרקט. במסגרת הפעילות, יקבלו הצרכניות ערכת התנסות עם מוצרי הסדרה ועלון קופונים לחלוקה בקרב מכרותיהן. הפעילות שלוותה את השקת Dove Therapy זכתה להצלחה מרובה וחשפה את המוצר לעשרות אלפי נשים.

תאריך:  02/03/2008   |   עודכן:  02/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן הלל
- הודעה מטעם מחוג וייס
שטרן אריאלי
- הודעה מטעם כפר איזון
חניתה לב
- הודעה מטעם רשת גרייט שייפ
שירי דובר
הודעה מטעם שתי החברות
ורד אורן
- הודעה מטעם מכון התקנים הישראלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il