קוגול יוניטרייד, יבואנית צמיגי מישלן בישראל, מעלה קמפיין לשנת 2008 למותג הצמיגים מישלן. סיסמת הקמפיין "צמיגי מישליין עם מרחק הבלימה הקצר ביותר". הקמפיין בהיקף של כ-500,000 שקלים שכולל רדיו, סרטון בשילוט חוצות אלקטרוניים ומודעות פרינט.
קונספט הבטיחות עלה בעקבות מחקרי מישלן לפיהם נקודת הממשק היחידה של הרכב עם הכביש הם הצמיגים ולכן צמיגים איכותיים הם תנאי הכרחי לנסיעה בטוחה. מבדיקות שערכה חברת מישלן בעולם אל מול צמיגים אחרים הוכח כי צמיגי מישלן הם בעלי מרחק העצירה הקצר ביותר ולכן הנם מצילי חיים. בהשוואה אל מול מותגים אחרים מרחק העצירה של צמיגי מישלן היה קצר בטווח של 4-6 מטרים מהמותגים האחרים.