X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם AriaDSL
▪  ▪  ▪

חברת AriaDSL האיטלקית, מקבוצת גילה וונצ'רס של דוידי גילה, זכתה בלעדית ברישיון כלל ארצי במכרז לתדרי תקשורת אלחוטית באיטליה. הרישיון יאפשר ל-AriaDSL להציע שירותי תקשורת אינטרנט בפס רחב המבוססים על טכנולוגיית WiMAX בכל רחבי איטליה. החברה מתכוונת לפרוס את הרשת בתהליך מהיר במיוחד, על-מנת לבסס עצמה כספקית המובילה של שירותי פס רחב לשוק האיטלקי.
באיטליה חיים 60 מיליון תושבים ויש בה פוטנציאל עסקי גבוה במיוחד לרשתות אינטרנט אלחוטי בפס רחב, זאת בשל העדר כיסוי כלל-ארצי של טלוויזיה בכבלים, בשל הפיזור הגבוה של האוכלוסיה ובגלל המבנה הטופוגרפי הבעייתי. גורמים אלה גרמו לכך שעד כה החיבור לרשת באמצעים מודרניים היה בלתי אפשרי למעשה באזורים רבים, ומספר גדול של משקי בית ועסקים לא הצליחו להתחבר עד היום לרשת האינטרנט ושירותיה המגוונים. על-פי הערכות, פוטנציאל שוק פס רחב באיטליה הינו כ-20 מיליון מנויים.
בסוף 2007 זיהה דוידי גילה, יו"ר מועצת המנהלים של גילה ונצ'רס, את הפוטנציאל הגלום במכרז התדרים של ממשלת איטליה והוביל השקעה של כ-100 מיליון דולר ב-AriaDSL. סכום זה נועד לרכישת תדרים במכרז שתוכנן להתקיים בראשית השנה. יחד עם גילה חברו לעסקה גופים פיננסים בינלאומיים ומשקיעים פרטיים. המכרז שהחל בינואר 2007 הסתיים ביום רביעי בשבוע שעבר, לאחר 48 סיבובי הצעות. AriaDSL הוכרזה, כאמור, כזוכה היחידה ברישיון כלל ארצי לספק שירותי אינטרנט בפס רחב באיטליה.
דוידי גילה הינו יזם בעל ניסיון מוכח של למעלה מ-20 שנה בזיהוי והובלת טכנולוגיות מובילות להצלחה בשוק. אחת מההצלחות האחרונות הייתה חברת STENTOR שנמכרה ל-Philips תמורת כ-300 מיליון דולר. גילה הקים את DSP Communications ו-DSP Group והוביל את מכירת DSPC לאינטל בשנת 1999 תמורת כ-1.6 מיליארד דולר במזומן. כמו כן, היה מעורב בחברות אודיוקודס, נוגהטק, זן ריסרץ' ו-ואיו (ששינתה את מודל הפעילות שלה לאחרונה עם חברות הכבלים בארה"ב וסגרה את מרכז המו"פ בישראל).
גילה ונצ'רס הקימה בין השאר את חברת Arcadian Networks, המספקת תשתית תקשורת פס רחב מתקדמת לתעשיות החשמל, הנפט והגז באזורים הכפריים של ארה"ב. במהלך 2007 השלימה ארקדיאן נטוורקס גיוס של 90 מיליון דולר ממרכז ההשקעות גולדמן סאקס ומכלל תעשיות.

תאריך:  06/03/2008   |   עודכן:  06/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il