X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

דגני הבוקר לילדים וחטיפי הדגנים קוקומן-GO של תלמה מבית יוניליוור משיקים קמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי, למבצע חסר התקדים, אשר יהפוך כל ילד לנגן גיטרה, בהשקעה של 2 מיליון ₪.
הקמפיין, תחת הסיסמא "יש מבצע פצצה בקוקומן" תומך במבצע בו יכולים המשתתפים לזכות באופן מיידי בקונסולת פלייסטיישן 3 ובמארז גיטרת Guitar Hero של "רד אוקטן" בשווי 4000 ₪ - בכל יום 6 ילדים זוכים!
כדי להשתתף במבצע, מוזמנים המשתתפים להיכנס לאתר המבצע, שנבנה באמצעות חברת גריי אינטראקטיב, להקליד מספר המופיע בפנים אריזות המוצרים המשתתפות במבצע, ולשחק במשחק "סיימון" בו יש להקליק על צבעים וצלילים לפי סדר הופעתם. על המשתתפים לחזור אחרי כמה שיותר צירופים, כמה שיותר מהר מבלי להיפסל.
מדי יום, 6 הילדים הראשונים שיצליחו במשחק יזכו בפרס הנחשק - פלייסטיישן 3 ובגיטרה הירו. בנוסף, יזכו כל המשתתפים מיידית ברינגטון או טרוטון (כנגד הזנת המספר הסידורי שבקופסא שברשותם).
כמו כן מציע האתר אזור אימונים, המאפשר לילדים להתאמן ולשפר את יכולותיהם לפני שהם מתמודדים על הפרס במשחק. כתובת האתר: www.cocomanps3.co.il.
Guitar Hero הינו הלהיט החם בקרב הילדים אשר זכה להיות אחת המתנות הפופולריות ביותר בחג המולד האחרון בארצות הברית, בה נמכרו עד עתה 2.72 מיליון יחידות! באמצעות הגיטרה מפעיל הנגן זמר או זמרת רוק המופיעים על גבי מסך ומנגן יחד איתם מתוך מבחר של למעלה מ-70 שירים.
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 24 וימשך 19 ימים.
הדגנים המשתתפים במבצע: קוקומן, עוגי וכריות (להוציא את כריות צ'וקולטה) וחטיפי הדגנים קוקומן - GO.
המבצע מתקיים במהלך כל חודש מרס.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
קרדיטים:
משרד פרסום: באומן, בר, ריבנאי
משנה למנכ"ל קריאייטיב: דיוויד אדלשטיין
מנהל קראייטיב: זאב גנני
קופי: רני צלח
ארט: אנה פינקלשטיין, אמראל שושני ברק
סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי
מפיק: אלון שמואלוף
מנהלת לקוחות: יעל רון
סופרוייזור: מיכל פרסי
תקציבאית: שלומית קוגלר-כהן
מנהל תכנון אסטרטגי: עמית קורן
פלנרית: שירה שקד
מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: רוני בהט
מנהלת תחום דגני הילדים ביוניליוור ישראל: תמר רשף

תאריך:  09/03/2008   |   עודכן:  09/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il