X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) משיקה קמפיין לקוקה-קולה Zero בהשקעה של כ-10 מיליון ש"ח.קוקה-קולה Zero הינו משקה נוסף ללא סוכר של חברת קוקה-קולה בפרופיל טעם חדש, ופחות מקלוריה 1 בכוס. ההשקה תלווה בפעילות בכל ערוצי השיווק ותכלול קמפיין טלוויזיה ושילוט חוצות, קמפיין אינטרנט ייחודי ופעילות קד"מ חווייתית ברחבי הארץ.
סרטון הפרסומת, שנעשה בהפקה ישראלית באמצעות משרד הפרסום דחף אחד, מאופיין באלמנטים ייחודיים ומבוסס על טכניקה חדשנית הכוללת, בין היתר, פעלולים מרגשים תוך שימוש בשלוש מצלמות שונות. במרכזו של הסרטון מוצגת אקרובאטיקה וירטואוזית המבוצעת על-ידי חבורה של צעירים מקצוענים, מומחים בתחומם, אשר הובאו במיוחד לקמפיין. הצעירים רצים בעקבות משאית קוקה-קולה Zero, שמגיעה לעיר, על-מנת להיות הראשונים ללגום מהמשקה.
בקמפיין האינטרנט של קוקה- קולה Zero באמצעות אידיאולוג'יק עשו לראשונה שימוש בטכנולוגיה מיוחדת אשר מאפשרת לגולשים באשר הם לבצע פעולה באתר בו זמנית.
הקמפיין יעלה בבאנרים מיוחדים באתרים הגדולים, אשר יזמינו את הגולשים "לפתוח דלת מקרר", פתיחת הדלת תכניס את הגולשים לתוך האתר של המותג.
באתר יוכלו הגולשים לבחור אביזר בעזרתו הם יצטרכו להוציא את בקבוק הקוקה- קולה Zero מתוך קובית קרח. ניתן יהיה לראות און ליין ובו-זמנית כיצד כל הגולשים פועלים אחד עם השני וביחד מוציאים את בקבוק קוקה- קולה Zero מתוך הקרח.
קוקה-קולה Zero הושק לראשונה בארה"ב בשנת 2005 ומאז ועד היום הושק ב-51 מדינות ברחבי העולם ובהן קנדה ,אוסטריה, יוון ואוסטרליה. קוקה-קולה Zero זכה מאז השקתו בפרסים יוקרתיים ברחבי העולם: המגזין המוביל בתחום הקמעונות בגרמניה, Lebensmittelpraxis, הכתיר את המותג כראשון בתחרות "HIT Awards 2007" בהצבעה של הקמעונאים ו"מוצר השנה לשנת 2007" בבחירת הצרכנים. כמו כן, זכה המותג בתואר "המוצר החדש הטוב ביותר" בקטגוריית המשקאות לשנת 2007 בקנדה. קוקה-קולה Zero זכה במקום השני אחרי Iphone של אפל כ"מוצר החם של שנת 2007" מטעם האתר AOL המדרג את 15 המוצרים הנחשבים ביותר בעולם.
סביון בר סבר,סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה-קולה ישראל: "השקת קוקה-קולה Zero בישראל מביאה בשורה חדשה לצרכנים הישראלים. קוקה-קולה Zero זוכה לתגובות נלהבות ברחבי העולם ומצטרף היום בישראל ל-2 מותגים חזקים ומצליחים: קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה הנהנים זה שנים רבות מנתחי שוק מהגבוהים ביותר בעולם. בחודשים האחרונים ערכנו מבחני טעימה ומחקרים רבים שהוכיחו לנו כי לקוקה-קולה Zero פוטנציאל גבוה ביותר בקרב הצרכנים ,ולפיכך אנו שמחים ביותר להשיקו בישראל".
קרדיטים:
מנהלת מותג: גלית רוב.
מנהל קהל צעירים בקוקה-קולה:דביר קליין.
סרטון הפרסמות -דחף אחד:
מנכ"ל חיים שקדי.
סופרוויזרית: קרן קייל.
מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר.
ארטדירקטורית ראשית: גילת עדי.
ארטים: רונן לוין, שירלי רז.
קופירייטרים: מתן לוי, יריב הרפז.
תקציבאית: לימור פלד.
במאי: רני כרמלי.
צלם: דני קרפיק.
חברת הפקה: גוסטאבו.
עורך: יאיר תמיר.
מוזיקה: שמוליק נויפלד.

תאריך:  09/03/2008   |   עודכן:  09/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il