X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
השלכות מארס בנסיגה במזל תאומים [צילום: עידן יוסף]
היזהרו והישמרו!
במשך כשבעה חודשים צפוי ללוות אותנו המארס במזל תאומים. רצועת הזמן שבין 29.10.2022 ל-12.01.2023 לא תהיה שקטה. היא תכלול חיכוכים והתנגשויות והבלגאן ישרור

כוכב מארס מסמל אנרגיה, פעולה, דחף עצמאי, יוזמה ואימפולסיביות. הנוכחות שלו במזל תאומים מחזקת פעילות מנטלית לטוב אבל גם ל"לא טוב". הוא מעודד תחרותיות, ויכוחים וגם התנהגות פרימיטיבית! במיטבו, הוא אסרטיבי ואמיץ.
כאשר המארס במזל תאומים, יש נטייה לומר בשיחות את מה שחושבים בלי מסננת, או להתפרץ בזמן שיחה, איש לדברי רעהו. אנשים מתקשים להתפשר, ולכן דרושה פתיחות מחשבתית, מחשבה לפני דיבור. כדאי גם לוותר על האגו, כדי למנוע חיכוכים.
ברמה האישית, זו תקופה שיש בה הזדמנות לבטא מחשבות לעומק, ואף תקופה יצירתית אם תדעו לשמור על פתיחות.
כוכב בנסיגה אינו מממש את הפוטנציאל שיש בו. לכן נסיגת מארס אינה טובה להתחלות חדשות. היוזם נכשל במבחן התוצאה, כולל בעבודה, ובעסקים. לא נכון להתחיל בהתקפות או במלחמה. ברמה האישית, כניסה לוויכוחים ולמחלוקת אינה מומלצת בזמן הזה.
כוכב מארס עבר למזל תאומים ב-20.08.22 וישהה ב"תאומים" עד 25.03.2023, במשך שבעה חודשים.
הנסיגה של מארס תתחיל בסוף חודש אוקטובר, ותורגש כבר במהלך אוקטובר 2022. מ-16-15.10 הוא ידשדש על המעלות 25-24 במזל תאומים, יעצור ב-30.10 על המעלה 25 בתאומים ויתחיל בנסיגה וכאן מתחיל הסיפור בה"א הידיעה, שמעניין אותנו יותר - הוא יעבור ויעצור על כוכב אורנוס בהורוסקופ של מדינת ישראל (24.21 מעלות). שהותו של המארס על המעלה הזו, תהיה עד 15.11.2022 (המשמעות בהמשך) והוא ימשיך בנסיגה לאט-לאט עד שיגיע ב-02.01.2023 למעלה 8 במזל תאומים (שם דרך אגב נמצא כוכב אורנוס במפת ארה"ב. כלומר, גם שם צפויות "הפתעות").
הדשדוש של המארס, שיטייל על כוכב אורנוס במפת המדינה, מעורר בי כאסטרולוגית אי-נוחות גדולה. אופיו של המארס הוא אנרגיה לוחמנית, וכאשר שהוא על כוכב אורנוס שאוהב הפתעות ובעיקר את "הלא צפוי", הוא גורר בהתנהלותו חוסר שקט. המפגש הזה הוא "פיצוץ" - בלאגן גדול, האנרגיות בטונים גבוהים ובלי הגבלות. אלה ימים שלא יהיה בהם רגע דל!
מזכירה לכם שבתוך רצועת הזמן הרגישה כל כך מגיע גם 01.11.2022, שבו אנחנו אמורים לצאת ולבחור. יהיו אלה בחירות שיקבעו את מהות אופיה ואת ערכיה של מדינת ישראל.
תזכורת מהרשימות הקודמות: מיקומו של כוכב פלוטו העובר וחורש את בסיס ההורוסקופ של מדינת ישראל אינו מאפשר אחדות בעם. אבל עליו כבר כתבתי מספר פעמים, והיום כבר אתם מבינים, כשתיארתי אותו כ"כירורג", זה שיציף ויחשוף כל דבר שהוא רקוב כאן. על כך ועוד - ברשימה הבאה.
השילוב הזה (מארס-אורנוס) הוא אנטי חברתי ואנטי חוקתי. הוא מעיד על התנהגות שרחוקה להיות מ"קורקטית", לא נאותה! וכל אלה מילים קטנות מול מה שזה עלול לגרום. השילוב הזה מעורר בי גם אסוציאציות של בלאגן, תאונות, התקפות סייבר שישפיעו עלינו, בעיות עם החשמל גם אפשריות בקנה מידה רחב יותר מהמוכר. פיצוצים, יריות, אש, טרור ואיומים שעלולים להסתיים באסון. השילוב הזה אינו מאפשר שיגרה.
לכן מתעוררים סימני שאלה לגבי יום הבחירות, האם הן יתקיימו במועדן? ואם אכן יתקיימו, האם יהיו בהליך מסודר לפי החוק כמו שידענו עד כה? תחושת הבלגאן חזקה. הלוואי שאני טועה.
אין כאן אפשרות להסכמה או פשרה במו"מ, הטקטיקות יעלו מדרגה. אכן, נחווה איבוד שליטה עד שכוכב מארס יתרחק בנסיגה מהאורנוס במפת מדינת ישראל, בערך באמצע חודש נובמבר 2022.
זו תקופה של אי-שקט חברתי וגם תיתכן הסלמה ביטחונית שיכולה להתחיל גם מוקדם יותר, במהלך סוף ספטמבר ואוקטובר 2022.
בשילוב של מארס על אורנוס הכל אפשרי.
בתוך התקופה שבה כוכב מארס מטייל במזל תאומים, הוא יבנה גם מנעד מתוח עם כוכב נפטון במזל דגים. זה יקרה כבר ב-10.10.22, מעט לפני הנסיגה של מארס, כשהוא כבר מדשדש, ובהמשך שוב לקראת ועד התקופה שבין 19.11.2022 ל-08.12.2022, אז גם ייכנסו לתמונה שמש, מרקורי וונוס במזל קשת. השפעה כזו היא בערך חודש לפני וחודש אחרי. לצערי הרב, זה גם מבטיח התנגשויות. מארס האלים בריבוע לנפטון הסביל. זה מנעד המציג פשעי שנאה. בעיקר התקפות על גופים וקבוצות שמטרתן לעזור, במסגרות הומניות, אבל לא רק זה (המנעד בין מארס ונפטון משפיע אוניברסלית, לא רק על המדינה שלנו).
מארס מייצג כוח צבאי במדינה ודחף לנצח בכל מחיר, בזמן שנפטון מייצג דחף למנוע את העימות ומבקש הרמוניה בכל מחיר כשהוא מניף דגל ל"שלום".
הנפטון במזל דגים קשור גם לנפט, לשמן ובמקרה שלנו, לגז, לאסדות הגז הנמצאות בים התיכון (נפטון הוא אל הים).
זו תקופה שבה תהיה טעות מרה לחתום הסכמים. דרך אגב, כבר עתה אנו נמצאים ברצועת זמן, שבה מרקורי בנסיגה במאזניים ובתולה בהמשך עד 07.10.2022. הנושא של המו"מ עם לבנון על אסדת הגז "כריש" בזמן הזה מבטיח שגיאה גדולה, אם יגיעו להסכמה כלשהי.
תהיה גם חוסר הסכמה של פעילות, מחשבות או יוזמות הקשורות גם להיררכיה רוחנית דתית.
המארס בנסיגה בעייתי במזל תאומים. נזכיר שכוכב מרקורי הוא הכוכב של מזל תאומים. מרקורי יתחיל בנסיגה במזל גדי, קרוב לסיום נסיגת מארס, ברצועת הזמן 28.12.2022 עד 18.01.2023 (ההשפעה תמיד היא בערך 5 ימים לפני ואחרי).
מרקורי שייך להחלטות, מארס נמהר ואימפולסיבי. השילוב, בנוסף לריבוע מארס נפטון, מזהיר מנהיגים, פוליטיים וצבאיים מפעולות צבאיות. זכרו, התוקפן מפסיד בדרך כלל. השילוב הוא אזהרה לכל אדם, ארגון או קבוצה (גם מקצועית, פילנתרופית או פוליטית). השיפוט לא טוב, ולכן אינו יכול להסתיים בהצלחה. מדובר בתקופה שבה כל אסטרטגיה שתתקבל תהיה מוטעית.
שילוב מארס ונפטון אוהב לעזור לאחרים, דבר הראוי להערצה. אבל גם פעולות כאלה צריכות להיות מתוכננות בזהירות, כי השילוב מכיל פוטנציאל לחבלה, בעיקר על-ידי אלה שאינם מעוניינים בעזרה המוגשת, או שאינם מוכנים להכלל בקבוצה שבה יציגו אותם כ"קורבנות" הזקוקים לעזרה. ייתכן גם שאלה אנשים עם פרופיל נמוך בעבודה, שזקוקים לעזרה ולעצה, אבל גם אם יקבלו אותה, לא יישמו אותה.
זה סמל לשחיתות וגניבה, בעיקר היכן שיש תקציבים, כספים המיועדים לפרויקטים מסוימים ועוברים בדרך לכיס של מישהו אחר, בתהליך מעוות ומושחת.
מארס קשור גם לניתוחים. מומלץ לא לגשת לניתוח כאשר מארס בנסיגה.
בתקופת נסיגת מארס, הזהרו כפליים מתאונות דרכים, במהלך פעילות ספורטיבית ובכלל מחוסר זהירות בפעילות גופנית בעבודה ואף בבית. מארס מסמל שרירים, עצם שבורה או דברים גרועים יותר.
מארס במזל תאומים מסמל גם את כל סוגי התקשורת - אמירה ציבורית, הוראה, כתיבה, חדשות טלוויזיה, רשתות חברתיות, אתרים באינטרנט וכיו"ב. השילוב המתוח בין מארס ונפטון יביא עימו מבוכה ציבורית, בגלל רגשות ומחלוקת בלי מעצורים שיקשו גם על ניהול הוויכוחים הפוליטיים (זו תקופה שבה גם בארה"ב מתקרבים לבחירות האמצע).
מארס אוהב להיות "גיבור על", להשיג הישגים בכל מחיר. אבל עם המארס בנסיגה, הישגים בתחרות נשברים (לרבות תחרויות ספורט, כמובן) בעיקר על-ידי אלה שיש להם משמעת עצמית ודבקות במטרה. כלומר, השקעה מחושבת עוזרת עם המארס בנסיגה.
אופיו של המארס בנסיגה מתבטא גם ב"חפירה" ולכן הוא יכול לעזור להגיע לתגליות. אם צריך להשקיע בעבודה שאופיה מכני, אלקטרוני וכרוך באוטומציה, יש לעשות זאת ללא דיחוי. יש להיות תכליתיים במטרה לסיים, אחרת הבעיה תסלים, העלויות יהיו גבוהות, או גרוע מכך, סיבה לתאונות.
בשווקים פיננסיים, מארס בנסיגה קשור למהפך פתאומי. השילוב עם הנפטון לא תורם. עם מארס בנסיגה, יתכנו הודעות לא צפויות, או הצהרות מילוליות והבטחות שבשלב מאוחר יותר מתחרטים עליהן. מארס בתאומים מעיד על דיבור נמהר. חשוב לחשוב לפני שמדברים, לשקול מילים בזהירות. או להצמד לטקסט שנכתב מראש.
מילות המפתח לתקופת הנסיגה הן בעיקר "היו זהירים". השמרו מחוסר סבלנות, מפעולות נמהרות מהתפרצויות כעס, או מתסכול, שמתפוצצים בעבודה או בספורט.
אם אתה מעסיק שעומד לפטר עובד בעל-רקע אלים, שקול האם נכון להמתין עד שהמארס יסיים את הנסיגה וההשפעה עד פברואר 2023.
מארס בנסיגה במזל תאומים עוזר לאלה שכותבים - סופרים ומספרי סיפורים. הוא טוב גם למחקרים.
כדאי להתייחס לפרק הזמן 18-15.01.2023 כאל פרק זמן רגיש. המארס בנסיגה נמצא במנעד בעייתי למרקורי בנסיגה, ובריבוע לנפטון וגם נקודת האמצע בין המארס והמרקורי יהיה על כוכב נפטון במזל דגים. השילוב מציג ימים שעלולים להיות אלימים במיוחד. הם כוללים תאונות דרכים, שיכולות להתרחש גם בגלל מכשירים טכנולוגיים/אלקטרוניים לא תקינים. הגפיים גם כן פגיעות יותר בימים סביב התאריך הנ"ל. היו זהירים ושימרו על עצמכם.
השילוב של הנפטון עם המארס בדרך, כבר במהלך חודש אוקטובר, יעיד שהקורונה חיה ובועטת. כל פעם נשמע על זן חדש. נפטון בדגים עוזר להתפשטות נגיפים, כך שגם השפעת יכולה "לחגוג" אצלנו בחורף הזה, ולמעשה מיקומו של הנפטון בדגים ישפיע עד 2026-2025. אבל אנחנו כבר למדנו גם להזהר וגם להמשיך בשיגרה למרות המגיפות השונות.
ובמקום אחר:
ינואר 2023, מארס בתאומים נעצר על האורנוס בהורוסקופ של ארה"ב, ויהיה במנעד לא קל למרקורי שנעצר ב-18.01.2023. כוכב סאטורן יעבור על הירח במפה בפברואר 2023. האם צפוי משבר גדול בחייו של נשיא ארה"ב?
"העוצמה אינה משחיתה אנשים, לעומת זאת אם שוטים מגיעים לעמדה של עוצמה, הם משחיתים את העוצמה" (ג'ורג ברנרד שאו).

תאריך:  07/09/2022   |   עודכן:  07/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בצלאל סמוטריץ'
ערביי ישראל שרוצים שהמשפחה שלהם תוכל לחיות בשקט ובביטחון צריכים להצביע דווקא לנו - ליהודים שיאבקו בכל הכח בגלי הלאומנות ששוטפים את רחובות הערים הערביות והמעורבות
רון בריימן
רגע של נחת היה היום לאזרחי ישראל: אפילו בג"ץ הבין את גודל האבסורד שבמינוי מני מזוז, שופט בית המשפט העליון לשעבר, לתפקיד יו"ר הוועדה למינויים בכירים, מינוי ל-8 שנים שנעשה על-ידי ממשלת מעבר
עמנואל בן-סבו
אחרי שסייגנו, גידרנו, קידמנו חסמי התרעה, חובת הרשויות במדינת ישראל לחקור את העדות של מר כמיסה, על-מנת לסלק עננה מוקפת דגלים שחורים אלה מעל ראשו של שר האוצר
איתן ברושי
הזדמנות לשינוי כיוון ביחס של המדינה לחקלאות הישראלית ובהתנהלותה של הנהגת החקלאים    אחרי מעל 100 שנות התיישבות וחקלאות ואחרי 74 שנות המדינה הגיע הזמן להגדיר מטרות ברורות לחקלאות ישראל
יאיר נבות
הדברים הללו, שמבטאים סוג של אטימות רגשית מוחלטת כמובן, ממחישים היטב את דרך המחשבה של פוטין    על-פי הערכות במלחמה נהרגו קרוב ל-25 אלף חיילים רוסים    בפן האסטרטגי רוסיה הפסידה ללא ספק לפחות בשלושה היבטים: שבדיה ופינלנד יצטרפו לנאט"ו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il