X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

AXE מותג הדאודורנטים לגברים מבית יוניליוור, משיק את הדור החדש של סדרת הדאודורנט - ספרי לכל הגוף המצליחה עם פורמולציות משופרות, אריזות חדשות וניחוחות מחוזקים. השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה, פעילות אינטרנט, ופעילות שטח ברוח AXE בהשקעה כוללת של ארבעה מיליון שקלים.
הסדרה החדשה כוללת ריחות מחוזקים שנשארים לאורך זמן רב יותר, פורמולציה משופרת המסייעת להלחם בריחות הזיעה טוב יותר, אריזות חדשניות בעלות מראה של גאדג'ט נחשק, ובנוסף וריאנט חדש - VICE - דאודורנט ספרי גוף בניחוח גברי המתווסף לשבעת הוריאנטים המוכרים והאהובים.
רותי סלמון גולדברג, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור: "AXE הושק בישראל ב-2005 והצליח תוך זמן קצר לבסס את מעמדו כמותג מוביל בעולם הגברים. השקת AXE חוללה שינוי בעולם הדאודורנטים עם הצגת קטגוריה חדשה - ספרי לכל הגוף שלא הייתה קיימת עד אז ותקשורת ייחודית, צעירה ומבודלת. הצימאון לחידושים ולריגושים בקרב קהל המטרה הוא אתגר קשה, ואנו נענים לו בשמחה גדולה. הדור החדש של AXE מציע את סדרת המוצרים בנראות חדשה, מעודכנת וייחודית שתהיה מלווה בקמפיין טלוויזיה ופעילות אינטרנט ושטח ברוח המותג".
השקת הסדרה החדשה תלווה בקמפיין טלוויזיה ייחודי באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, שיעלה בערוצים 2 ו-10, 24, למשך כשלושה שבועות.
במקביל תיערך באתר AXE ובשטח פעילות ברוח הקמפיין החדש במטרה להמשיך ולשתף את הצרכנים בחוויות AXE יוצאות הדופן.

תאריך:  10/03/2008   |   עודכן:  10/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il