לאחר הפסקה של עונה חוזר תקציב הפרסום למשרד הפרסום גולן נהרדעא. היקף הקמפיין מסתכם בכ-1,500,000 שקלים.
לדברי גולן נהרדעא: "הקמפיין ישקף את המהות ואת הביסוס של בית האופנה מאוזנר. את החזון של המעצבת רבקה מאוזנר לפנות לאישה של מאוזנר בכל הגילאים, במלתחה ואפשרויות לבוש המתאימות לאורך כל שעות היממה עם הנושא הייחודי של החיוט, עם האיכות ועם היכולות להשיג קולקציה עשירה ואיכותית לנשים במגזרי ההשכלה והעשייה הגבוהה."
למעלה משלוש שנים טיפל גולן נהרדעא בתקציב רשת מאוזנר, וכעת, לאחר הפסקה של עונה חוזר התקציב לטיפולו.