X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מעדנות
▪  ▪  ▪

בעקבות הצמיחה המהירה ברכישות הבורקסים והפיצות מבית מעדנות, בשל הרצון להתייעלות תפעולית והרצון לחדור לקטגוריות מוצרים חדשות, ביצעה מעדנות בשנה האחרונה פרויקט הרחבה מאסיבי של מפעל היצור. בתחילת שנת 2008 הושלם הפרויקט. המפעל המורחב כולל שתי קומות ייצור המשתרעות על פני 14,800 מ"ר ובית קירור אוטומטי. בית הקירור מופעל באמצעות עגורן רובוטי ומיועד לאחסנת תוצ"ג בטמפרטורה של מינוס 22 מעלות צלזיוס. בית הקירור הוא המתקדם מסוגו במזרח התיכון ומופעל אוטומטית לחלוטין.
נתח השוק של מעדנות עומד על כ-55%, נתח השוק של שני השחקנים הנוספים בקטגוריה עומד על כ-15% בלבד לכ"א. מכירותיה של מעדנות בשוק המקומי הסתכמו בשנת 2007 ב-110 מיליון שקלים.
מחקרי שוק רבים שערכה מעדנות הצביעו על צורך עז במוצר אשר בדומה לבורקס יוגש חם מהתנור הביתי, יהיה טעים ופיקנטי אך יחד עם זאת ייתן מענה למגמה חדשה צריכת המוצרים הבריאים.
מעדנות מצאה בתהליך מחקרי מקיף כי בעייני הצרכן הישראלי המוצר האולטימטיבי אשר עונה לכל הדרישות הנ"ל הוא פשטידה המכילה כמות גדולה של ירקות ואינה מכילה בצק כלל. המוצר יהווה פיתרון ללקוחות המחפשים ארוחה קלה, מהירה ובריאה.
השלמת פרויקט הרחבת המפעל אפשרה למעדנות לממש את תוכניותיה, ולנצל את ההזדמנות השיווקית שביצירת קטגוריית מוצרים חדשה: הפשטידות הקפואות.
במעדנות, לא מכחישים כי זו היא רק הסנונית הראשונה, וכי הרחבת המפעל הסירה מגבלות תפעוליות והיא תאפשר למעדנות לממש הזדמנויות נוספות שנבחנו בעבר ונמצאות בשלבי פיתוח מתקדמים, זאת הן על-ידי כניסה לקטגוריות מוצרים חדשות והן על-ידי כניסה לקטגוריות קיימות סינרגטיות, אשר החברה אינה פעילה בהן כיום.
פשטידות מעדנות הינן מוצר איכותי המיועד לכל המשפחה, לבני כל הגילים, פתרון קל ונוח, טעים ומהיר לארוחה משביעה, חמה ומזינה, פתרון מעולה לאירוח. הפשטידות עשירות בירקות (60%) ובמילוי גבינות, ללא בצק וללא קמח. רק 15 דקות בתנור או חימום מהיר ביותר במיקרוגל, מבטיחות פשטידה חמה, טעימה ועשירה בירקות.
מעדנות תשיק בשלב ראשון שתי סדרות של פשטידות:
סדרת מיני וסדרת משפחתיות, במבחר ירקות: תרד, ברוקולי, תירס, בצל, בטטה, פטריות ומיקס (בצל, תירס, בטטה, פטריות).
הירקות נבחרו בעקבות סקרי דעת קהל וסדרה של מבחני טעימה, ופותחו בתהליך מתקדם לשמירה מירבית על הטעם והטריות. מדובר במוצר מנצח, פרי עבודת פיתוח והתאמה של טכנולוגיות חדשניות, שזכה לשבחים רבים ולציונים גבוהים במבחני טעימה, אשר ישווק במחיר הוגן.
עלות המהלך, לרבות שלבי המיתוג, ההחדרה לשוק והקמפיין הפרסומי, מוערכת בלא פחות מ-8 מיליון שקלים.
את ההשקה ילווה קמפיין פרסומות טלוויזיה שיעלה בערוצים 2 ו-10, בו יככב המוצר עצמו. בסרט הפרסומת יככבו ירקות ויוצגו מרכיבי הפשטידות ותהליך הכנתן. בנוסף יערכו טעימות ברשתות השיווק ובחנויות, ופעילות קד"מ שתעודד התנסות ראשונה במוצר.

תאריך:  11/03/2008   |   עודכן:  11/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il