לקראת פתיחת רשת חנויות בורסלינו בישראל, נבחרה היחידה החרדית של מקאן אריקסון לטיפול בתקציב הפרסום. תקציב הפרסום לשנה הקרובה יעמוד על כמיליון שקל.
איתן דובקין מנהל היחידה החרדית במקאן אריקסון מוסר: "אנו שמחים לטפל במותג כה אהוד ומוכר בקרב הציבור החרדי, אנו מודים לחברת בורסלינו ולבעלי הזיכיון שבחרו בנו להיות שותפים עימם לדרך חדשה בה יוצא המותג בורסלינו בישראל".
במהלך החודש הקרוב תפתח החברה את החנות הראשונה ברחוב יחזקאל בירושלים. במסגרת פתיחת החנויות בארץ תחשוף החברה לראשונה מגוון מוצרים נוספים מבית בורסלינו כגון חולצות, חפתים, עניבות ועוד. לרגל פתיחת חנות הדגל בירושלים יגיעו ארצה בימים הקרובים חברי הנהלת החברה מאיטליה, על-מנת לעמוד מקרוב על השקת הפעילות בארץ.
בורסלינו מצטרפת למגוון הלקוחות המטופלים ביחידה החרדית ב"מקאן אריקסון" כסלקום, טמבור, מיה, קבוצת מאיר, טמפו, קידישיק, בנק לאומי ועוד.