מטרנה עולה בקמפיין פרסום חדש בהיקף של כ-2 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום JWT.
הקמפיין כולל פרסום בעיתונות, טלוויזיה ואתרי אינטרנט מובילים אשר יחשוף את המוצר החדש ביסקויט "אצבעות" מטרנה.
הקמפיין, שיעלה תחת הסיסמה "התינוק שלך עולה שלב", נועד לחשוף את כניסתה של מטרנה לראשונה לתחום המזון המוצק לתינוקות ופעוטות ואת השקת המוצר החדש ביסקויט "אצבעות" מטרנה.
ביסקויט "אצבעות" עשיר ב-9 ויטמינים ו-5 מינרלים, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס והנו היחיד המכיל 14 ויטמינים ומינרלים, תוספת סיבים תזונתיים, אומגה 3 ואומגה 6 החיוניים לתפקוד תקין של מערכות הגוף השונות.
גלי ניר, סמנכ"ל שיווק מטרנה: "מטרנה כחברה המובילה את שוק המזון לתינוקות בישראל בוחרת להשיק בארץ קטגוריה חדשה לתינוקות ופעוטות - מזון "אצבעות". עבור מטרנה זהו צעד אסטרטגי בהתפתחותה כשחקן מוביל בתחום מזון לילדים. מטרנה תפתח את התחום בישראל, על-ידי מתן מענה אמיתי לצורך בביסקוויט איכותי ובריא בקרב האמהות".
מזון אצבעות הוא אחד מקטגוריות מזון הילדים אשר נמצא במגמת צמיחה משמעותית בעולם בשנים האחרונות. הצמיחה נובעת מכך שמזון אצבעות מהווה פתרון למספר צרכים חשובים: הוא מיועד לשלב בו הפעוט עובר לראשונה ממזון נוזלי למזון מוצק, מתנסה בטעמים ומרקמים חדשים וכן מתנסה בפיתוח הרגלי אכילה עצמאיים המניחים את היסוד לאכילה בריאה יותר בעתיד. קהל האמהות מחפש מוצרים המותאמים במרקמם, בהרכבם התזונתי ובצורתם. אצבעות מטרנה מותאמים במרקמם והם היחידים המכילים 14 ויטמינים ומינרלים.
אצבעות מטרנה מוצעות בשני טעמים: טבעי באריזת 160 גרם, ו-6 דגנים (מועשר ב-6 דגנים שונים) באריזת 150 גרם.