X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת 'קריסטל'
▪  ▪  ▪

חברת 'קריסטל' משיקה את הקולקציה היוקרתית החדשה של מוצרי 'דה דיטריש' הצרפתית בישראל, במסגרת השקה בינלאומית שעורכת דה דיטריש למוצריה בעולם, תחת הסיסמא: "דה דיטריש - מציבים ערכים חדשים".
מאיר סהר, מנכ"ל חברת קריסטל מסר כי המשך הייבוא של מוצרי 'דה דיטריש' לישראל, הנחשב למותג יוקרתי בשוק, הוא חלק מהאסטרטגיה של קריסטל המבקשת להגיש ללקוחותיה קשת רחבה של מותגים וסל פתרונות לעיצוב החלק, שהפך בשנים האחרונות למרכז הבית - המטבח. לדבריו, שוק מוצרי החשמל למטבח הפך לממותג יותר ויותר עם התחזקות הטרנד של הפיכת חלל המטבח וחדר המגורים לאחד ובעקבות הפחתות מיסים שאנו נתקלים בהם לאחרונה והקלות לצרכן ברמות המחירים נראה כי גם המותגים היוקרתיים דוגמאת 'דה דיטריש' הופכים היום ברי השגה וקלים יותר לרכישה".
הקולקציה החדשה כוללת 60 מוצרים חדשים משולבים למטבח ביניהם: תנורי אפייה Built In, תנורי אידוי, מערכות כיריים (גז, קרמיות, אינדוקציה חשמליות), יחידות דומינו 30 ס"מ ו- 38 ס"מ, מיקרוגלים, מדיחי כלים, קולטי אדים וארובות. כל המוצרים הם שילוב של טכנולוגיה הטובה ביותר בשילוב החומרים טובה ביותר פותחו בטכנולוגיה חדישה ובעיצוב עדכני.
קולקציית דה דיטריש החדשה כוללת מספר סדרות ייחודיות: "קולקציה 38 משודרגת", סדרת תנורי גומחא חדישה וסדרת כיריים דומינו 38 ס"מ ו- 30 ס"מ במגוון רחב של אפשרויות.
אילן אסולין, מנהל מותג דה דיטריש בחברת קריסטל מסביר כי הסדרות מבטאות את החידושים האחרונים ברמה בינלאומית בתחום מוצרי החשמל למטבח. לדוגמא קולקצית 38 החדשה המשלבת: תנור אפייה, תנור אידוי משוכלל, ומיקרוגל הממוקמת ביחידת ארון אחת בגובה 120 ס"מ-38 ס"מ גובה כל יחידה (ומכאן שמה של הסדרה), חודשה בטכנולוגיה ובעיצוב מרהיב לצד שדרוג הפעולות במוצר. הסדרות הנוספות (תנורי גומחא וסדרות הכיריים דומינו), פותחו בטכנולוגיה חדשנית לקבלת נוחות מירבית בזמן השימוש במוצר , אומר אסולין ומוסיף כי כל מוצרי הקולקצייה החדשה של דה דיטריש בכלל מצטיינת בעיצוב מוקפד, בקו נקי, ברור וברמת גימור גבוהה ביותר.
מחירים לדוגמה מתוך קולקצייה 38 החדשה:
• תנור דגם DOP799IN: מחיר 10,190 שקלים
• תנור אידוי דגם DOV738IN: 10,190 שקלים
• מיקרוגל דגם DME799IN: מחיר 10,190 שקלים
ניתן לקבל מידע על מוצרי קריסטל ובכלל זה מוצרי 'דה דיטריש' החדשים באתר הבית של קריסטל www.crystal.co.il. באתר ניתן לקבל תרשים מדויק על-פי מידות המוצר לייעול עבודת האדריכל, הנגר או המעצב. כמו כן ניתן להשיג מידות, מחירים ונתונים אחרים של המוצר לצורך שילובו בתוכנית המטבח ומפת החנויות בהם ניתן לרכוש את המוצרים.
חברת "קריסטל" מובילה בתחום מוצרי החשמל האיכותיים והמעוצבים. בין המותגים המיוצגים על-ידי קריסטל נמנים: "אמקור", "אמנה", ,A.E.G בלומברג, תדיראן, "דה-דיטריש", ספקטרה "מייטג", Daewoo, לצד מותג הבית "Crystal" ועוד. קריסטל היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בתל אביב, ונמצאת בשליטת איש העסקים משה ממרוד.

תאריך:  18/03/2008   |   עודכן:  18/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il