X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד עוה"ד צבי לוינסון
▪  ▪  ▪
צבי לוינסון. העו"ד הירוק הראשון בארץ

משרד צבי לוינסון למשפט סביבתי ישראלי ובינלאומי, הגדול והמוביל בישראל בתחום המשפט הסביבתי, קיבל השבוע את תו התקן הבינלאומי ISO 14001 לניהול הסביבה ובכך הינו הראשון בישראל בתחומו הנושא תקן זה.
מדובר בתקן בינלאומי וולונטרי המקנה כלים לניהול סביבתי בר קיימא, ולעמידה בחוקים ובתקנות הסביבתיים החלים על פעילותו של הגוף המוסמך. מבדק ההסמכה אותו עבר המשרד בהצלחה, נערך לאחרונה על-ידי מרכז נושא איכות הסביבה במכון התקנים, ד"ר נצן איל.
ללא ספק מדובר בתקדים מיוחד ויוצא דופן" אומר דורון תמיר, מנכ"ל מכון התקנים ומוסיף "זו דוגמא טובה היכן כיבוד הסביבה וכיבוד החוק הולכים יד ביד, וביחד תורמים לאיכות חיינו".
עבור עורך דין צבי לוינסון, השגת התקן חשובה במיוחד. מסביר עו"ד צבי לוינסון: "כמשרד שמייעץ לחברות ולעסקים כיצד להקים ולשמר מערכות לניהול סביבתי ומלווה אותם בהכנה ובהטמעה שלהן, ראינו לנכון לפעול על דרך 'נאה דורש ונאה מקיים'.
"החלטנו לעשות בחינה של כל השלכות המשרד על הסביבה וליישם בנהלים דרכים מעשיות להפחתתן. התוצאה מוכיחה כי גם במשרדים אשר בהם אין פעילות תעשייתית, יש מקום להיערכות שונה ולחשיבה יצירתית. שינוי בהתנהלות המשרד רותם את העובדים למעורבות חיובית בסוגייה הקשורה בחיים של כולנו, ומשיגה בסופו של תהליך התנהגות סביבתית נכונה יותר".
עורך הדין גיל דרור ממשרד צבי לוינסון, שריכז את כל תהליך ההכנה לקראת ההסמכה, מתאר כיצד ההסמכה מקבלת ביטוי במשרד: "כל הפעילות במשרד נבחנת מחדש על-פי ראייה סביבתית, למשל הפחתת צריכת האנרגיה, קרינה, צמצום צריכת נייר, שימוש בתכשירי ניקוי ידידותיים, שינויים בתהליכי קבלת החלטות לרכישת מוצרים ושירותים ועוד. היה קל להניע את התהליך במשרד, מכיוון שכל צוות המשרד ממילא עוסק בתחום יום-יום, ומכיר אותו היטב ולכן, רק טבעי היה שנקבל לבסוף את ההסמכה".
אודות עו"ד צבי לוינסון- מוביל בתחום המשפט הסביבתי
עורך הדין צבי לוינסון הוא המייסד והבעלים של משרד עורכי הדין הגדול בישראל בתחום המשפט הסביבתי. משרדו של לוינסון ממוקם בחיפה ונותן ייעוץ, ליווי וייצוג בתחומי המשפט הסביבתי לחברות ולתאגידים מובילים בארץ ובעולם.
המשרד, העוסק במשפט סביבתי בלבד, מונה עורכי דין ישראלים וזרים, להם השכלה משפטית, מדעית והנדסית ויכולת עבודה ב-6 שפות זרות ברמה של שפת אם, המאפשרים לו לשמור על מובילות בתחומי המשפט הסביבתי ובין היתר בנושאי זיהום אוויר וריח, שפכים, חומרים מסוכנים, זיהום מים וים, התפלה, פסולת, בוצות, מיחזור, אריזות, קרינה, רעש, רישוי עסקים, מערכות לניהול איכות הסביבה ורגולציה סביבתית בינלאומית כמו REACH, RoHS WEEE.
עורך הדין צבי לוינסון דורג על-ידי הדירוג היוקרתי הבינלאומי PRACTICAL LAW COMPANY (PLC) לשנים 2007-2008 כעורך הדין המוביל בישראל במשפט סביבתי. זו השנה השנייה ברציפות בה מדרג ה-PLC את תחום המשפט הסביבתי בישראל וכמו בשנה הקודמת, גם בשנה זו דורג עו"ד לוינסון כמוביל בתחומו.
אודות ISO 14001
סידרת תקנים המקנה כלים לניהול סביבתי. התקנים עוסקים בניהול היומי של התחומים בהם יש לפעילות הארגון השפעה על הסביבה. מסדרת תקנים זו, ISO 14001 הינו התקן הבסיסי לבניית מערכת ניהול הסביבה.
יתרונות חשובים:
  • ביטוי לאחריות ולרגישות הארגון לסביבתו.
  • חיזוק האמון בין הארגון לבין בעלי העניין באשר הם - אזרחים, ארגונים חברתיים וכלכליים, ארגונים ממלכתיים ומוניציפליים, ארגונים "ירוקים", תעשיות וכל הגורמים המשפיעים על הסביבה.
  • ניהול סביבתי משפר את השליטה על השפעות הארגון בסביבה, בין השאר באמצעות עמידה בדרישות על-פי כל דין בתחום הסביבה. לדברי עורך דין צבי לוינסון: "מערכת ניהול סביבתי אשר הוטמעה כהלכה בארגון, משמשת כלי אמיתי בידי מנהליו לצמצם את השפעות הארגון על הסביבה ואת חשיפתו וחשיפת המנהלים להליכים משפטיים.
כלי זה פותח גם הזדמנויות לניצול יעיל של משאבים וחיסכון בתשומות, כגון: חשמל, מים, חומרי גלם, פסולות וכו'".

תאריך:  18/03/2008   |   עודכן:  18/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינת אפרת
פרויקט לאומי ראשון מסוגו בארץ למען החיילים החטופים ובני משפחותיהם, יוצא לדרך בימים אלו ביוזמת עיריית אשדוד    במסגרתו: קמפיין ברדיו הקורא לציבור לשלוח מסרונים למען שחרור הבנים
הילה עובדיה-אקרמן
- הודעה מטעם כצל'ה
מרב להב, שי גרינברג
- הודעה מטעם קניון עזריאלי
יניב רוזנברג
- הודעה מטעם רדיו 99
גלית גוטפריד
- הודעה מטעם ברגר-קינג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il