X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עופר כסיף [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]
מכתב גלוי לעופר כסיף
אתה אינך בעד פתרון של 2 מדינות לשני עמים אלא בעד חיסול מדינת היהודים והקמת מדינה פלשתינית נוספת בשם "מדינת כל אזרחיה" על שטחה של מדינת היהודים

אתה הצהרת בדיון על תוצאות הבחירות בערוץ הראשון 2 הצהרות: 1. שאתה בעד פתרון של שתי מדינות. 2. שהכיבוש שישראל אחראית לו הוא הגורם לתופעות השליליות בחברה הישראלית. אני איני שייכת לימין. אני בעד פתרון של 2 מדינות ואני נגד הכיבוש. אבל, למעשה תהום פעורה בין דעותינו ובין העובדות לבין הצהרותיך.
העובדות
1.שתי מדינות
אתה בעד 2 מדינות שאחת מהן היא מדינת פלשתין והשנייה היא "מדינת כל אזרחיה" שפירושה פירוק מדינת ישראל מכל סממניה היהודיים ויישוב כל הפליטים בישראל. "מדינת כל אזרחיה" היא מונח מכובס לשלילת זכותו של העם היהודי למדינה והקביעה שישראל יושבת על אדמה שנגזלה מהעם הפלשתיני. הטיעון של המפלגה הערבית שהפלשתינים הם "עם ילידי" והארץ שייכת להם הוא חסר בסיס ועומד בסתירה לעובדות ההיסטוריות לגבי עברה היהודי של הארץ שאתם קוראים לה פלשתין. השם פלשתין מבוסס על השם פלשתינה שהקיסר הרומי אדריאנוס העניק לטריטוריה שבה קמו בעבר 3 מדינות יהודיות לאחר שדיכא את מרד בר-כוכבא ב-132 -135 לס', כדי למחוק כל זכר לישות המדינית היהודית בעבר.
אני בעד 2 מדינות לשני עמים, כלומר לעם הפלשתיני ולעם היהודי. רעיון "מדינת כל אזרחיה" הוא מעשה הונאה.
2. הכיבוש
המנהיגות הערבית והפלשתינית אחראיות להעדר פתרון ולהמשך הכיבוש. גם אני נגד הכיבוש ותופעות הלוואי השליליות ממנו בחברה הישראלית. אבל, אני בדעה שהמנהיגות הפלשתינית אחראית להמשך הכיבוש משום שהיא דחתה 6 הצעות להקמת מדינה פלשתינית לצד ישראל:
1. ב-1936/7 הציעה ועדת פיל חלוקת הארץ לשתי מדינות: יהודית וערבית. אז לא היה כיבוש ולא היו מתנחלים. המנהיגות היהודית קיבלה את ההצעה והערבים דחו אותה על הסף ודרשו את כל הארץ לעצמם.
2. ב-1947 החליט האו"ם על הקמת 2 מדינות, יהודית וערבית ושוב חזרה אותה תגובה משני הצדדים. המנהיגות היהודית קיבלה את ההצעה והערבית לא רק דחתה אותה אלא ערביי הארץ החלו מיד במאבק מזוין נגד היישוב היהודי וביום הכרזת המדינה היהודית פלשו צבאות ערב של 5 מדינות לארץ כדי "לזרוק את היהודים לים". הערבים היו כה בטוחים בניצחונם שמנהיגים פלשתינים הציעו לתושבים ערבים לעזוב לזמן קצר עד שהארץ תיכבש. למגינת ליבם היהודים ניצחו. בניגוד ל"פייק ניוז" שמפיצים הפלשתינים, היו על-פי מחקרו של בני מוריס, שאיננו נימנה על אוהדי המימסד הישראלי 650,000 פליטים שהרוב מתוכם עזבו בעצמם ורק 200,000 גורשו על-ידי ישראל משום שהיו פעילים נגדה באופן צבאי.
ב-1967 תקפו מדינות ערב שנית כדי לחסל את מדינת היהודים. למגינת ליבם הם שוב נוצחו וישראל השתלטה על סיני, הגדה המערבית, עזה והגולן. מיד לאחר המלחמה התכנסה ועידת חרטום שקבעה את 3 הלאווים שאסרו כל מו"מ עם מדינת ישראל. מצב המלחמה והטרור איפיינו את השנים מעז. הפלשתינים הקימו את התנועה לשחרור לאומי שחרטה על דיגלה חיסול מדינת היהודים ועסקה בטרור.
3. ב-1993 יזמה ממשלת העבודה את הסכם אוסלו. הוקמה הרשות הפלשתינית כשלב ראשון בהקמת מדינה פלשתינית לצד ישראל. אבל תוך זמן קצר התברר שערפאת הונה את ישראל. הוא לא ביטל את הצ'רטר הקורא לחיסול ישראל וחידש את הטרור. תגובת אזרחי ישראל על ההונאה הייתה בחירת ממשלת ימין. במלים אחרות, ערפאת סיכל הקמת מדינה פלשתינית לצד ישראל והביא לעליית הימין לשלטון.
4. ב-2000 יזמה מפלגת העבודה שחזרה לשלטון את ועידת קמפ דויד שבה הוצעה הצעת קלינטון-ברק שנידחתה על-ידי ערפאת.
5.ב-2008 הציע ראש הממשלה אולמרט הצעה לאבו מאזן שכללה הסכמה לחזרה מוגבלת של פליטים. אבו מאזן לא השיב בחיוב אבל הודה בפני כתב "וושינגטון פוסט" שההצעה הייתה טובה יותר מהצעת 2000.
6. ב-2014 הציעה ארה"ב תחת שלטון שאוהד את הפלשתינים של אובמה את הצעת מזכיר המדינה ג'ון קרי הצעה שנדחתה על-ידי אבו מאזן.
כל ההצעות נידחו מפני שהרשות הפלשתינית דרשה לממש את "זכות השיבה" של הפליטים לישראל. המשמעות של דרישה זו הייתה שימוש בפליטים כסוס טרויאני להפיכת היהודים למיעוט ולחיסול מדינת היהודים. הפלשתינים דחו אפשרות ליישובם של הפליטים במדינה הפלשתינית שתקום באמצעות פרויקט בינלאומי.
בחוק הבינלאומי אין זכות כזאת ודרישה זאת נדחתה לא רק על-ידי ישראל אלא גם על-ידי ארה"ב. כך מנעה הרשות הפלשתינית הקמת מדינה פלשתינית לצד ישראל משום שחתרה לחיסולה של מדינת היהודים.
אבל, לא רק הרשות הפלשתינית רוצה לחסל את מדינת היהודים גם המפלגה הערבית בישראל חותרת לחיסולה על-ידי הרעיון השיקרי של דמוקרטיה אמיתית בדמות "מדינת כל אזרחיה" כשהמטרה היא חיסול מדינת היהודים.
לסיכום, אתה אינך בעד פתרון של 2 מדינות לשני עמים אלא בעד חיסול מדינת היהודים והקמת מדינה פלשתינית נוספת בשם "מדינת כל אזרחיה" על שטחה של מדינת היהודים. ובאשר לכיבוש, היו לפלשתינים 6 הזדמנויות להקמת מדינה לצד ישראל ולחיסול הכיבוש והם דחו את ההזדמנויות הללו בשל השאיפה לחסל את מדינת היהודים. מפלגת העבודה איבדה את השלטון והימין המתנגד למדינה פלשתינית עלה לשלטון. המנהיגות הפלשתינית אחראית לעליית הימין לשלטון ולחיסול השמאל הישראלי שהציע לכם מדינה מכיוון שדחיתם את כל ההצעות וכך שכנעתם את אזרחי ישראל היהודים שאין פרטנר.
הערה:רק לאחרונה תמכתם בהפלת ממשלת השינוי שהכניסה לקואליציה שלה את מפלגת רע"ם הערבית-פלשתינית והבאתם לשובו של הימין לשלטון. כל זה מפני שרציתם להכשיל את רע"ם שהסכימה להכיר בישראל כמדינת היהודים.

תאריך:  07/11/2022   |   עודכן:  07/11/2022
+צו הריסה לבתי המחבלים שביצעו פיגוע בגלבוע
22:01 07/11/22  |  עידן יוסף

אלוף יהודה פוקס חתם על צווי הריסה לבתי המחבלים שביצעו את הפיגוע סמוך למעבר גלבוע, בו נפל רס״ן בר פלח ז"ל הי״ד.

+לדרישת ארה"ב: ישראל תפתח את מעבר אלנבי 24/7
16:16 07/11/22  |  עידן יוסף

בלחץ ארצות הברית, ישראל פותחת את מעבר אלנבי לפלשתינים כך שיהיה פתוח במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הפתיחה אמורה להקל בצורה משמעותית על יציאת פלשתינים לחו"ל (כאן חדשות).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
השמאל מרכז, שהציג את לפיד כמנהיגו, המשיך בשנה האחרונה את מדיניות התמיכה במיזם של הכיבוש והמשך השליטה שלנו על מיליוני פלשתינים
יוני בן-מנחם
הנהגת הרש"פ מודאגת מאוד מניצחון הימין בבחירות בישראל ונערכת לקמפיין הכפשה של ממשלת נתניהו בזירה הבינלאומית. גורמים בכירים בפתח קוראים ליו"ר הרש"פ אבו מאזן לגבש אסטרטגיה חדשה נגד ישראל ולהתפייס עם תנועת חמאס
עידן יוסף
במסגרת מבצע מעצרים, סוכל מחבל מארגון הג'יהאד האיסלאמי, אשר היה מעורב באירוע בו נהרג רב-נגד נעם רז    חמישה מבוקשים נוספים נעצרו
עידן יוסף
המחבל, ערבי-ישראלי, נכנס דרך שער שכם, עורר את חשדם של שני שוטרים שעיכבו אותו, ובשלב מסוים הוא שלף סכין ודקר את אחד מהם ברגלו    שוטר אחר נפגע במהלך חילופי האש לחיסול המחבל
יוני בן-מנחם
גורמים בכירים ברש"פ הדליפו מסמכים חסויים מחקירת מות ערפאת המעידים על מחלוקות חריפות שהיו לו עם יו"ר הרש"פ אבו מאזן לפני מותו    גורמים בפתח טוענים כי ההדלפות נובעות מרצונו של חוסיין א-שיח' היורש המיועד של אבו מאזן לסלק מצמרת פתח את יריבו תוופיק אלטיראווי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il