X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪
קומפקטי ובטיחותי


מי עדן, החברה המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, יוצאת במהלך שיווקי, שישנה את פני שוק פתרונות המים בישראל ומשיקה את מי עדן EASY.
מי עדן EASY, הינו בר מעוצב וקטן במיוחד (38 ס"מ גובה כולל כד קטן X 27 ס"מ), אשר בזכות גודלו הייחודי מתאים לכל מקום בבית: על השיש במטבח, בפינת האוכל, בחדר הנוער, בחדר הילדים ואפילו בחדר העבודה.
מי עדן EASY הותאם לכדים הקומפקטים של מי עדן בנפח 11 ליטר בלבד, השומרים על המאפיינים העיצוביים, המידות הקטנות והגזרה המחוטבת של ה- EASY, ומתאים גם לכדים הגדולים (18.9 ל'). לבר ברז מעוצב המספק מים בטמפרטורת החדר.
מי עדן EASY מגיע עם מגוון פאנלים צבעוניים מתחלפים והוא הבר הראשון המאפשר להחליף את מראהו לפי החשק ומצב הרוח ולהישאר תמיד אופנתי ועדכני.
תכונות אלו זיכו את ה-EASY במחקרים ובקבוצות מיקוד, בציונים גבוהים במיוחד, ובהכתרתו כ"מוצר הבא שהייתי רוצה בבית".
EASY במחיר - EASY בשירות - EASY במסלול
גם בתחום השירות והתמחור מי עדן EASY פורץ דרך: המכשיר הייחודי יימכר לצרכן במארז נישא מהודר, במחיר של 198 ₪ בלבד ויהיה בבעלותו המלאה. למעשה, אחרי רכישת EASY, ישלם הצרכן רק על המים שהוא קונה, על-פי צריכת הכדים שהוא מזמין. מחיר כד 11 ל' יעמוד על 18.5 ₪ בלבד ומחירו של כד 18.9 ל' יעמוד על 29.5 ₪ בלבד (המחיר לליטר מים בכדים דומה למחיר ליטר מים המינרליים בבקבוקים). במהלך השנה הראשונה הצרכן יהנה מ-100% הנחה בדמי השירות החודשיים - כך שבעצם משלמים רק על המים.
גם בתחום הזמנת הכדים, מציעה מי עדן מהפכה: כאמור אין התחייבות למספר כדים מינימלי בחודש וניתן יהיה להזמין כדים דרך מוקד השירות של מי עדן, דרך האינטרנט ובהמשך, לראשונה בישראל, באמצעות SMS.
קהל היעד ואסטרטגיה שיווקית:
בהשקת מי עדן EASY, פונה מי עדן באסטרטגיית הרחבת שוק, לקהל יעד חדש בתחום הברים הביתיים. המדובר בפלח שוק הצעירים (25-35), אוהבי חידושים בתחום הלייפסטייל וה- WELL BEING, אשר נמנעו עד עתה מפתרון מים קבוע בבית. קהל זה מתאפיין ברובו בצעירים הגרים לבד, סטודנטים או משפחות צעירות וכן בעלי משרדים ועסקים קטנים.
בנוסף לקהלים אלו, ראשית יוצע מי עדן EASY במחיר מיוחד, גם ללקוחות "מי עדן עד אליך", כמוצר משלים לבר הרגיל, המאפשר נוחות, קלות שימוש וזמינות שתיית מים מינרלים טבעיים בכל מקום. משפחות רבות צפויות לשים את הבר הגדול בפינת האוכל, בסלון או בקומה התחתונה ואת ה- EASY בפינת משפחה, על השיש במטבח, בחדר העבודה, בחדר השינה ואפילו, בשל בטיחותו של המתקן החדש, בחדר הילדים.
את המהלך השיווקי להשקת מי עדן EASY, ילווה קמפיין רחב היקף שיכלול טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות, מגזינים ופעילות קד"מ ענפה, בהובלת דוגמנית העל בר רפאלי, תחת הסיסמא " הבר שתמיד רצית בבית - עכשיו זה EASY"
מי עדן תשקיע במהלך כולו למעלה ממיליון דולר!.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "מי עדן, כחברה המובילה את שוק המים בישראל, ממשיכה להוביל גם בתחום החדשנות ופותחת קטגוריה חדשה בתחום פתרונות המים המינרליים הטבעיים לבית. הקטגוריה, פונה בעיקר לקהלי יעד חדשים, שעד אתה לא נמצא עבורם מענה בפתרונות הקיימים בשוק. מהלך זה, מגובה בפריצת דרך בתחום התמחור והשירות, יהפוך את המוצר החדש לנוח, זמין, נחשק וכדאי עבור קהלים אלו".
שוק המים המינרלים בישראל:
שוק המים המינרלים הטבעיים בישראל גלגל בשנת 2007 כ-850 מיליון ₪. השוק נחלק לשני קטגוריות: שוק הברים הביתיים ושוק הבקבוקים. קטגורית הברים הביתיים, מהווה כ-40 אחוז מהשוק כולו ומגלגלת כ-350 מיליון ₪ בשנה. את הקטגוריה מובילה "מי עדן עד אליך" עם נתח שוק של למעלה מ-75% (הערכת חברה).
שוק בקבוקי המים המינרלים הטבעיים, מגלגל מידי שנה 500 מיליון ₪ (נילסן כספי+, הערכת שוק קר). מתוך שוק זה מחזיקה מי עדן בנתח שוק של כ-30%. על-פי נתוני נילסן שישיית ה- 1.5 ל' של מי עדן מדורגת כאחד מ-10 המוצרים הנמכרים ביותר בישראל, בתחום המזון והמשקאות.
עוד על מי עדן EASY:
מי עדן EASY, הבר החדש, הקומפקטי והמעוצב של מי עדן עוצב במיוחד עבור מי עדן על-ידי המעצב יריב שדה מחברת איגלו דיזיין, חברה לעיצוב תעשייתי ופיתוח מוצרי צריכה.
מי עדן EASY ישווק עם פאנלים בשלל צבעים אופנתיים, בשיטת Mix and Match וכל רוכש EASY יהנה מפאנל נוסף בצבע על-פי בחירתו, מתנה.
בנוסף, על-מנת לשמור על היגיינה מירבית, מכיל ה- EASY ברז חדשני העובד על עקרון של כלים שלובים - ללא מנגנון וברז הצוברים לכלוך וכן הוא נחשב ל"ירוק" - עשוי מחומרים מתמחזרים שאינם מזהמים בתהליכי היצור. הבר מספק מים בטמפרטורת החדר בלבד.
על כל אלה מועמד ה- EASY לזכייה בתחרות העיצוב היוקרתית ביותר בארה"ב IDSA בחסות מגזין BusinessWeek.
מי עדן EASY יימכר בישראל במגוון אופנים:
  • באמצעות מוקד מי עדן
  • 2929.
  • באמצעות נקודות מכירה בקניונים (המוצר משווק באריזת נשיאה קומפקטית ונוחה).
  • באמצעות הממשק האינטרנטי + אפשרות לסליקה באתר מי עדן ואתרים נוספים.
כאמור,מחיר מי עדן EASY יעמוד על 198 ₪ בלבד וניתן לרכוש אותו בעד 12 תשלומים, ללא התחייבות לתקופת זמן שירות ו/או צריכה מינימלית של מספר כדים.
בשנה הראשונה לא ישלם הרוכש דמי שירות. כד 11 ליטר, ניתן יהיה להזמין עד הבית במחיר של 18.5 ₪ בלבד וכד 18.9 ליטר במחיר של 29.5 ש"ח בלבד.

תאריך:  21/03/2008   |   עודכן:  21/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורית שחם-וואלך
- הודעה מטעם טרקלין חשמל
אופיר אבסלנדר
כתב החידה מוביל את המטיילים בין אתרי גן השלושה (סחנה): מפל מים, טחנת קמח עתיקה,מערות מסתור, המוזיאון לארכיאולוגיה והאתר המשוחזר של חומה ומגדל
חיה גבריאלי
- הודעה מטעם ללין
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם רשת נאוטיקה
ליבי בייקין
- הודעה מטעם בנק ירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il