רמי לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים אמר היום: "אל על ממשיכה להוביל את שוק התעופה בישראל ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לתנועת הנוסעים העסקיים לישראל וממנה. אל על רואה בשיפור המוצר לנוסע העיסקי את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה לשנים הבאות".
דויד מימון, סמנכ"ל השירות באל על: "אל על מחויבת להעניק ללקוחותיה חוויית שירות כוללת ופועלת לשיפור מתמיד של מערך השירות. במסגרת זו אנו מציעים שרות חדש המאפשר בראש ובראשונה חיסכון בזמן יקר. מחקרים עולמיים בענף התעופה בדקו ומצאו כי השהייה בנמלי התעופה מהווה את משך הזמן הלא מנוצל הארוך ביותר, על אחת כמה וכמה כשמדובר בזמנו של הנוסע העסקי. השירות החדש של אל על נותן פתרון הולם לבעיה זו ויחסוך לנוסעינו זמן המתנה יקר".
חווית הטיסה מתחילה אצל הנוסע בסלון: הנוסע נהנה משירות צ'ק אין ובידוק ביטחוני בביתו או במקום עבודתו ומקבל את כרטיס העלייה למטוס. השרות ניתן על-ידי קבוצת "שחר".
ביום הנסיעה, כשעה וחצי בלבד לפני הטיסה נהנה הנוסע מהסעה פרטית של חברת "טל לימוזין". לימוזינה מסיעה את הנוסע ישירות לנתב"ג ועובר באופן פרטי ביקורת דרכונים וביטחון. מיד בסיום ההליך, הנוסע מגיע לטרקלין המלך דוד, לדיוטי פרי או ישירות למטוס, על-פי בקשתו.
מחיר השירות: 159$ לאדם, 199$ לזוג, 229$ לשלשה נוסעים. בידוק בבית עד 4 נוסעים עלות לאדם נוסף באותה כתובת 5$. הזמנת השירות תיעשה באמצעות טלפון ובמהלך השיחה יתואם מועד ומקום מתן השירות.
על-נת להזמין את השרות ניתן לפנות 24 שעות ביממה למוקד השירות 2678- .
בשלב הראשון נערך הפיילוט באזורים שבין נתניה לגדרה ובירושלים.
השרות החדש מקצר את זמן ההגעה למטוס מאפשר חיסכון בזמן ומאפשר לנוסע להמשיך ולנצל את זמן העבודה ביעילות לפני הטיסה.