X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אל על
▪  ▪  ▪
[צילום: סיון פרג´]

רמי לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים אמר היום: "אל על ממשיכה להוביל את שוק התעופה בישראל ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לתנועת הנוסעים העסקיים לישראל וממנה. אל על רואה בשיפור המוצר לנוסע העיסקי את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה לשנים הבאות".
דויד מימון, סמנכ"ל השירות באל על: "אל על מחויבת להעניק ללקוחותיה חוויית שירות כוללת ופועלת לשיפור מתמיד של מערך השירות. במסגרת זו אנו מציעים שרות חדש המאפשר בראש ובראשונה חיסכון בזמן יקר. מחקרים עולמיים בענף התעופה בדקו ומצאו כי השהייה בנמלי התעופה מהווה את משך הזמן הלא מנוצל הארוך ביותר, על אחת כמה וכמה כשמדובר בזמנו של הנוסע העסקי. השירות החדש של אל על נותן פתרון הולם לבעיה זו ויחסוך לנוסעינו זמן המתנה יקר".
חווית הטיסה מתחילה אצל הנוסע בסלון: הנוסע נהנה משירות צ'ק אין ובידוק ביטחוני בביתו או במקום עבודתו ומקבל את כרטיס העלייה למטוס. השרות ניתן על-ידי קבוצת "שחר".
ביום הנסיעה, כשעה וחצי בלבד לפני הטיסה נהנה הנוסע מהסעה פרטית של חברת "טל לימוזין". לימוזינה מסיעה את הנוסע ישירות לנתב"ג ועובר באופן פרטי ביקורת דרכונים וביטחון. מיד בסיום ההליך, הנוסע מגיע לטרקלין המלך דוד, לדיוטי פרי או ישירות למטוס, על-פי בקשתו.
מחיר השירות: 159$ לאדם, 199$ לזוג, 229$ לשלשה נוסעים. בידוק בבית עד 4 נוסעים עלות לאדם נוסף באותה כתובת 5$. הזמנת השירות תיעשה באמצעות טלפון ובמהלך השיחה יתואם מועד ומקום מתן השירות.
    על-נת להזמין את השרות ניתן לפנות 24 שעות ביממה למוקד השירות 2678
  • .
בשלב הראשון נערך הפיילוט באזורים שבין נתניה לגדרה ובירושלים.
השרות החדש מקצר את זמן ההגעה למטוס מאפשר חיסכון בזמן ומאפשר לנוסע להמשיך ולנצל את זמן העבודה ביעילות לפני הטיסה.

תאריך:  25/03/2008   |   עודכן:  25/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שגית נווה
- הודעה מטעם חברת comme il faut
הילה עובדיה-אקרמן
- הודעה מטעם חברת פרומיסק
טלי בירון
- הודעה מטעם מתן אמנויות
עופרה צ'רנר
- הודעה מטעם קונברס
טלי סער שינהר
חברה מובילה בתחום הרכב בעולם חתמה על הסכם לאספקת דגמים של חיישנים ליישומים של רכב חכם לשיפור בטיחות נהיגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il