X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בזמן שאנשי המילואים תרמו לבניין הארץ, לחוסנה ובטחונה, פעלו אנשים קטנים בשקט ובצנעא למען ביסוס מעמדם בפקידות הבכירה, במפעלי המדינה, בוועדות וועדים, מפלגות וג´ובים, גזלו את הקופה הציבורית, ורמסו את זכויות הפרט והחוק
▪  ▪  ▪

בעבר, חיילים ומפקדים היו מגיעים למילואים בגלל החבר´ה, בגלל ההערכה, התפקיד, ההגשמה העצמית, החברויות הישנות והחדשות, ההווי, משחקי המלחמה, הבריחה מהבית/אישה, מקום עבודה מציק, חופשה בחינם הכוללת ROOM& BOARD, הדחקה, הקרבה, לפני נישואין, לקראת/אמצע/אחרימשבר ועוד סיבות.
מי שהגיע ליחידה שלו, במיוחד יח´ לוחמות, מצא חבר´ה טובים, הוואי ומקום "מקלט" ממלחמות הבית, מעין הינתקות. מי שזכה לכך מקרב המפקדים היו, פקודים של מפקדי מילואים.
ה"צרות" החלו כשהיו המילואים נשארים פתאום חסרי הגנה, כשהיו צריכים להתעמת ישירות אל מול הקבע. מפקדים מילואימניקים שנאלצו פתאום לפעול עפ"י הוראות הקבע, הבלתי הגיוניות לעתים, בלתי הוגנות, ובאמצעים חסרים, הרגישו מקופחים ו"חשופים בצריח" וזה יצר אנטגוניזם שהלך וחלחל אל כל יחידות המילואים עד כדי הרגשה כי יש בארץ 2 צבאות.
צבא הקבע וצבא המילואים. הסדיר לא "נספר", יען כי בסדיר יש את חסרי ה"פרוטקציה" בדר"כ צבע מוקה ולא אשכנזים, ומולם את בניהם של הכאילו "אליטה" (יח´ העידית, לפעמים חסרי עמוד שדרה שהם בניהם של חסרי החוליות).
באנדרלמוסיה הכללית השוררת כעת בארץ, כשהאזרח מרגיש לא מוגן (הגנה משטרתית), המפלגה שהקימה את המדינה קרסה, וגדולה אחרת הולכת ודועכת, מרגישים אנשי המילואים כמי שתרמו הכי הרבה לבניין הארץ, לחוסנה ובטחונה, ובזמן שהיו עסוקים, פעלו אנשים קטנים בשקט ובצנעא למען ביסוס מעמדם, בפקידות הבכירה, במפעלי המדינה, בוועדות וועדים, מפלגות וג´ובים, גזלו את הקופה הציבורית, ורמסו את זכויות הפרט והחוק.
מעושי העוולה, לא נעדרה ידם של שופטים (גם בעליון), תקשורת (גם בכירים), אנשי אקדמיה (95% מהמוסדות, מוסדות ציבור ממומנים מכספי המדינה), אגודות ספורט מכספי המדינה, בנקים בבעלות המדינה וכמובן ידידנו, אנשי הקבע - הארגון הגדול בארץ ובו השחיתות הגדולה מכולם, ללא ביקורת, ללא בקרה, רק כאילו רק למראית עין, ללא יד מכוונת ללא מיצוי הליכים.
קצינים בכירים למדו את תרבות הניהול בצה"ל, בהעמידם בחזית הציבור (מלחמות כבר אין, לכן באופן עקרוני גם אין זכות קיום לצבא בגודל הקיים), דרגות נמוכות ע"מ לספוג ריקושטים, "אשמת הש"ג", וביודעם כי בתוך שנתיים ניתן ל"מוסס" את רוב הפאשלות הצה"ליות.

הכותב הוא סא"ל במיל. (לא קבע לשעבר), איש עסקים, לוחם קרבי בהנדסה קרבית.
תאריך:  17/05/2006   |   עודכן:  17/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים קליר
בני זוג רכשו חבילת נופש, אך נאלצו לבטלה לאחר שגם אביו וגם אמו של הבעל לקו בהתקף לב. לחברת הביטוח, שביטחה את בני הזוג בביטוח נסיעות לחו"ל, לא היה ספק כי השניים הם בני זוג ידועים בציבור, אך הפריעה לה העובדה, שהשניים לא נישאו כדת וכדין ברבנות. מתברר שזה הפריע גם לשופט בית המשפט לתביעות קטנות בפתח תקוה
דניאל (דני) כהן
אנו בטוחים שאלו שכה הטיבו להוביל את המאבק בעניין חלוקת הכסאות בממשלה ייטיבו להמשיך ולהאבק על עמדות עקרוניות בעניין תקציב המדינה ובכלל זה למען אכיפת החובה לכנס את ועידת המפלגה לדיון בעניין תקציב המדינה
נרי אבנרי
אם ביבי חכם על חלשים, איך יסבירו משמיציו את מלחמתו בהכי חזקים במשק: הנמלים, הבנקים, וכו'? ואילו לא היו מפריעים, אז גם חברת חשמל, מינהל מקרקעי ישראל, ועוד מונופולים, היו נופלים שדודים לרגלי "גוליבר בארץ הבולשביקים". כן, בעיני, ביבי הוא "גוליבר"
עו"ד ליאת בכר-סגל
בית המשפט העליון פסל פסיקה של בית הדין הרבני משום שהראיות הושגו תוך פגיעה בחוק הפרטיות
עו"ד עפר טויסטר
הצעת חוק שוויון ההזדמנויות במקום מגורים היא פופוליזם מזיק ומיותר. זוהי הצעה מרחיקת לכת ומזיקה. שלילת זכותו של אדם לבחור שוכר לרכושו הפרטי, לפי שיקולו והתרשמותו, פוגעת בקדושת קניינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il