X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ד"ר גב
▪  ▪  ▪

חברת "ד"ר גב" הוותיקה לא מפחדת משינויים. בימים אלה יוצאת החברה במהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש ורענון הלוגו, תוך שימת דגש על תחום הלייף סטייל ופנייה לקהל צעיר יותר. מהלך המיתוג המחודש של "ד"ר גב" נעשה בהשקעה של חצי מיליון דולר, במטרה לרענן את הקו הגרפי של החברה ולבסס את שליטתה בתחום מוצרי הבריאות, תוך דגש על פתרונות הלייף סטייל שהיא מציעה.
במהלך סדנת מיתוג שעברה החברה, התקבלה החלטה אסטרטגית לשים דגש לא רק על תחום הבריאות, אלא גם על תחום הלייף סטייל במוצרי החברה, ולפנות לקהל צעיר יותר מבעבר. אסטרטגיה זו נובעת מההבנה כי תחום מוצרי הבריאות וסגנון החיים בישראל הולך ומתפתח ויחד איתו גדל גם הביקוש למוצרים אלו. מתוך האסטרטגיה החדשה נגזר העיצוב המחודש של הלוגו: הדגש היה שמירה על הקו הקיים, תוך חידושו ורענונו, כיאה לחברה מתחדשת.
הדמות המוכרת של "ד"ר גב" עוצבה מחדש בקווים עדכניים המתאימים לתקופה, וכעת היא צעירה ו"נינוחה" יותר, כמו הקו הגרפי של החברה כולה.
תהליך המיתוג יחלוש על נראות הרשת כולה, החל משילוט חנויות הרשת שיוחלף, דרך עיצוב הסניפים בעיצוב צעיר ומודרני ועד למוצרי ה-BTL של החברה.
"כאחת החברות הותיקות בשוק היה חשוב לנו לשמור על קו צעיר ומעודכן", מסביר מנכ"ל "ד"ר גב", יוסי אלבוחר. "החלטנו לעבור סדנת מיתוג מחדש על-מנת להעביר את היותנו מובילים בתחום מוצרי הבריאות והלייף סטייל גם בלוגו ובצבעים המאפיינים את 'ד"ר גב'. מבחינת צבעוניות הלוגו הוחלט לוותר על הצבע האדום, הלקוח מעולם הקמעונאות, ולהחליפו בצבעים לבן וירוק, המשדרים רכות, חיבור לטבע וללייף סטייל. גם הצבע הכחול שודרג לכחול עמוק יותר, המשדר את יציבותה של "ד"ר גב" כחברה ותיקה ומצטיינת בתחומה".

תאריך:  26/03/2008   |   עודכן:  26/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il