X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מכסחי הברכיים מחברת בזק מנעו מלמעלה ממאה אלף מנויי טלפון בכבלים מלהתקשר להוריהם, לבניהם ולבנותיהם. ומי שכך מתנהג, הוציא לעצמו כרטיס אדום, ולא ירחק היום שייעלם כליל מן המגרש ויותירו למתחרים
▪  ▪  ▪

כמה מכסחי ברכיים בחברת בזק יושבים להם ודאי במשרדיהם ובמרכזיות הטלפון שלהם, מחככים ידיהם בהנאה - הם הצליחו לדפוק את התחרות.
במשך שעות מרובות, ואפילו עד שעת חצות, הם לא תיקנו במכוון תקלה בקישוריות הטלפונית בין הוט ובין בזק.
רבבות רבבות של צרכני טלפון, המוציאים מדי חודש מאות ואלפי שקלים על שימוש בטלפון, שחלק משמעותי מהם הולך לבזק, נותקו היום מרשת בזק, ייתכן עקב תקלה, ולא חוברו ע"י חבורת ביריונים חסרת מעצורים העובדים בחברת בזק.
בזק ועובדיה מנסרים את הענף שעליו הם יושבים
בפעם הבאה שהם ישקלו לעשות מעשים כאלה (אם לא יענשו בכל חומרת הדין, יחוייבו אישית על הנזקים שגרמו ויורחקו מכל תפקיד אחראי) הם ודאי ייאלצו אז לנתק כמות כפולה ומכופלת של מנויים שינטשו אותם ויעברו למתחרים.
ואם אלה דפוסי העבודה והתפעול בבזק, מדוע הגבילה המדינה את מגוון הרוכשים של החברה? במה טובים הביריונים הצברים, מאלה הנחשבים כביריונים, יוצאי ברית המועצות לשעבר? במה הם טובים מסתם "אוהבי" ישראל, אשר ודאי היו רוצים להשתלט על הבזק?
מלחמת הבזק במתחרה מהכבלים, לבשה ולובשת צורות רבות, החל מהמימון חסר הגבולות של המתחרה "יס", עובר דרך חשדות למעורבות בריגול אלקטרוני באמצעות סוסים טרויאנים שהושתלו במחשבים של בכירים בהוט, וכלה בהפרה בוטה של הוראות הרגולטור המנסה לאפשר מידה מסויימת של תחרותיות בשוק. אך ביום הניתוק המדובר, הפנו הבזק ועובדיה את תותחיהם הכבדים, מהתחרות ומהרגולטור – אל ציבור המשתמשים, וכאן הם עברו את כל הגבולות.
כאן בדיוק מראה הבזק לכולנו עד כמה הצליחה החדירה של הכבלים לשוק הטלפוניה, עד כמה מאיימת הוט על בזק, עד כדי כך שעל-מנת למנוע מהוט את דחיקת הבזק מהשוק, בזק רואה עצמה נאלצת להתחיל לפצח רגליים.
אתמול נכנעה בזק לבריוניה, היא הפסידה בקרב – והפסידה במערכה כולה, אתמול הניפה בזק דגל לבן.
עם כל הכאב וכל הצער על הקושי הנגרם ללקוחות הוט בשעות אלה, יכולים עובדי הוט לומר לעצמם במידה רבה של סיפוק: אם לכאן הגענו, אם על-מנת להתגבר עלינו, זקוקה הבזק לנשק יום הדין, כנראה שבאמת הצלחנו מעל ומעבר למשוער, כנראה שקצב הגידול שלנו, השיפור המשמעותי בטיב וברמת השירות – מהווים איום כה גדול, עד אשר מנצלים כמה בירינים את כוחם הפיזי, לצורך אי חיבור אלים של השרות לרבבות לקוחות שנותקו.
מהיום יודעים כל לקוח ולקוחה של בזק, עד כמה חשובה התחרות, עד כמה מהר חייבים להגיע לאיזון בין בעלי הזיכיונות להפעלת טלפוניה פנים ארצית, עד כמה מסוכן להשאיר את המשאב הלאומי השוב הזה, בלעדית, בידיים האוחזות בו כיום.

הכותב הוא יועץ בתחום התקשורת והמחשבים, המכיר שורה ארוכה של אנשים בהוט ובבזק, המייעץ להוט בתשלום, והנמצא בקשרי עבודה עם בזק בנושים הקשורים ללקוחותיו. האמור לעיל הוא על דעתו האישית והפרטית המוחלטת בהחלט.
תאריך:  18/05/2006   |   עודכן:  18/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהוד אולמרט
נאום ראש הממשלה בכנס ירושלים הראשון לאיכות השלטון (י"ט אייר תשס"ו 17.5.06)
מנחם ברוד
יש הרוצים ליצור כאן עם חדש, שאינו המשך לעם-ישראל ההיסטורי, אלא יצירה לאומית חדשה. אם הזהות היהודית יקרה לנו - עלינו להיות ערים לסכנה
פרופ' משה שטרנפלד
הרפואה הסינית גוזרת את הטיפול על-פי האבחנה    הסיבות היותר שכיחות ליתר לחץ דם הן אלו של הכליות והכבד    רק אחר-כך כל הסיבות האחרות, הטחול-לבלב, הלב והריאות
חנן וייס
בזמן שאנשי המילואים תרמו לבניין הארץ, לחוסנה ובטחונה, פעלו אנשים קטנים בשקט ובצנעא למען ביסוס מעמדם בפקידות הבכירה, במפעלי המדינה, בוועדות וועדים, מפלגות וג´ובים, גזלו את הקופה הציבורית, ורמסו את זכויות הפרט והחוק
עו"ד חיים קליר
בני זוג רכשו חבילת נופש, אך נאלצו לבטלה לאחר שגם אביו וגם אמו של הבעל לקו בהתקף לב. לחברת הביטוח, שביטחה את בני הזוג בביטוח נסיעות לחו"ל, לא היה ספק כי השניים הם בני זוג ידועים בציבור, אך הפריעה לה העובדה, שהשניים לא נישאו כדת וכדין ברבנות. מתברר שזה הפריע גם לשופט בית המשפט לתביעות קטנות בפתח תקוה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il