X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכרז אונליין
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

המהפכה הבאה בתחום הנדל"ן: לראשונה בארץ מושק אתר מכרזים,
המאפשר לרכוש ולמכור את כל סוגי נכסי הנדל"ן באמצעות מכרז.
האתר [קישור] מציע עשרות מכרזים נדל"ן מניב, דירות ומגרשים בכל רחבי הארץ.
עו"ד דוד לוי: "המכרז מאפשר לאנשים פרטיים ולאנשי עסקים למכור את הנכס בהליך פשוט ומהיר הממקסם את ערך הנכס."
לראשונה בארץ מושק אתר מכרזים המאפשר לאנשים פרטיים ולאנשי עסקים למכור ולרכוש נכסי נדל"ן ברחבי הארץ באמצעות מכרז. האתר, הייחודי מסוגו בארץ, www.michrazonline.co.il מציע עשרות מכרזים מענף הנדל"ן ומאפשר לבעלי נכסים למכור באמצעות מכרז את כל סוגי הנדל"ן: נדל"ן מניב, דירות ומגרשים. בנוסף, האתר מציע נכסים רבים מכינוס נכסים. האתר מנוהל על-ידי חברת מכרז און ליין בע"מ, בבעלות עו"הד דוד לוי ועו"ד אוהד הרן המתמחים בתחום מכרזי הנדל"ן. היקף ההשקעה בהשקת פיתוח אתר נאמדת בכחצי מיליון ₪.
עד כה, בעלי נכסים שרצו להציע למכירה את הנכס שברשותם, נאלצו לעשות זאת בדרך המסורתית של מודעות לוח מודפסות או מקוונות. דרך אחרת היא העמדת הנכס למכירה באמצעות מתווך, דרך המעלה בצורה ניכרת את עלות המכירה ולעיתים קרובות אינה מקצרת את ההליך, ואינה מייצרת מחיר שוק אמיתי לנכס. שיטת המכרזים על כל יתרונותיה, הייתה שמורה בעיקר לנכסים מכינוס והתאפשרה בעיקר למקצוענים בתחום הנדל"ן שחיפשו מציאות.
אתר האינטרנט החדש מאפשר לראשונה, לכל בעל נכס להציע את נכס הנדל"ן שבבעלותו למכירה בשיטת המכרז תוך יצירת התמחרות מקוונת בין הקונים השונים המעוניינים בנכס. זאת במטרה לייצר ערך שוק אמיתי לנכס ולמקסם את התמורה. בעל הנכס מוזמן לחברה וזוכה לליווי צמוד לאורך כל תהליך המכרז, כולל הערכת שמאי לנכס ללא תשלום נוסף. לאחר קבלת כל המידע אודות הנכס, כולל תמונות ופרטים נוספים כגון תב"ע, נסח טאבו ועוד, נקבע המחיר ההתחלתי המבוקש, והנכס מועלה למכירה פומבית באתר. הצגתו של הנכס באתר כוללת גם הדמיות וסיור וירטואלי ייחודי של הנכס, על-מנת שהמתעניינים יוכלו לקבל את מלוא הפרטים וההתרשמות אודות הנכס.
משך כל מכרז מוגבל לשבועיים, זאת במטרה להגיע למכירה מהירה הממקסמת את ערך הנכס, לעומת מכירה רגילה אשר עשויה להימשך תקופה ארוכה.
המכרזים כולם מנוהלים ומפוקחים על-פי חוקי המכרזים על-ידי משרד עו"ד דוד לוי המנהל את האתר והמתמחה מזה כ-20 שנה בניהול מכרזי נדל"ן. כל הליך העלאת המכרז וניהולו נעשים ללא תשלום מצד המוכר או הקונים. הטיפול המשפטי, לאחר סיום המכרז, ייצוג המוכר בחתימת חוזה המכירה והעברת הזכויות לקונה נעשית ע"י משרד עו"ד דוד לוי בתמורה ל-1% ממחיר המכירה.
כמו בכל מכרז, על-מנת לוודא רצינות של הקונים הפוטנציאליים, כל הצעה חייבת להיות מלווה בערבות בנקאית בגובה 10% משווי ההצעה. ערבות זו תוחזר למציע שלא זכה במכרז.
לדברי עו"ד דוד לוי, מנכ"ל אתר מכרז און ליין, "הרעיון להשקת האתר החדש נבע מזיהוי צורך גובר להשקת פלטפורמה חדשה בתחום מכירת הנדל"ן, כאשר המכרזים המקוונים מהווים למעשה פריצת דרך בשוק בתחום. אתר מסוג זה מצריך מיומנות רבה וניסיון עתיר שנים בניהול מכרזים לאור הדקויות הרבות הגלומות בתחום. אני סמוך ובטוח כי אתר זה יהווה אבן דרך לתחום המכרזים ויוביל לצמיחת הפלטפורמה המקוונת ולחשיפת מכרזי הנדל"ן בקרב הציבור הרחב הן לקניה והן למכירה".
עוד הוסיף לוי "הציבור הרחב יוכל להתוודע ליתרונות הגלומים במכרזים לציבור, אשר מתייחסים הן לקונה והן למוכר: הליך המכר של הנכס הנו מהיר מהרגיל. לרוב הליך מעין זה חוסך לצדדים משא-ומתן מתיש וארוך, אשר קיים בדרך כלל בעסקות מכר מקרקעין רגילות. בנוסף, הליך מעין זה חוסך לצדדים דמי תיווך הנאמדים באלפי שקלים וכן, המחיר אשר נקבע לגבי הנכס משקף מחיר שוק המתאים לשני הצדדים".
אודות משרד עו"ד דוד לוי: משרד עו"ד דוד לוי, עוסק במגוון רחב של נושאים בתחום האזרחי-מסחרי, מכרזים - ניהול מכרזי מקרקעין פרטיים לצורך מכירת מקרקעין והשאת תמורה, ליטיגציה, ייצוג בתובענות משפטיות שנושאן מקרקעין, וכמו כן בתובענות כספיות וגבייה קשה. המשרד בראשותו ובבעלותו של עורך הדין דוד לוי, נוסד בשנת 1986 ומונה כיום 12 עובדים מתוכם 7 עורכי דין ו- 2 מתמחים.
המשרד מייצג אנשים פרטיים, וכן גופים מוסדיים ופיננסיים לרבות בנקים, מינהל מקרקעי ישראל ורשויות ציבוריות.

תאריך:  01/04/2008   |   עודכן:  01/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורית שחם-וואלך
- הודעה מטעם פוקוס
ורד בראון
- הודעה מטעם עודפים סנטר
אסתר סילם אלוש
- הודעה מטעם מבושלת
ענת מסינג
- הודעה מטעם חברת ג'ון ברייס הדרכה
- הודעה מטעם חברת אופיר טורס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il