X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מזרחי טפחות
▪  ▪  ▪

מזרחי-טפחות עולה בקמפיין ל"מרכז ההשקעות" בהיקף של 3 מיליון ש"ח. הקמפיין יעלה הערב (יום ג') בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן. במסגרת הקמפיין יקדם הבנק את מרכז ההשקעות החדש, המעניק פתרון מקצועי לפעילות ההשקעות של הלקוח.
בנק מזרחי-טפחות יעלה (יום ג') בקמפיין פרסומי ל"מרכז ההשקעות" החדש של הבנק, המעניק פתרון מקצועי לפעילות ההשקעות של הלקוח. במסגרת הקמפיין תוצג האפשרות ליצירת קשר באמצעות המוקד טלפוני של חיוג באותיות: "1-800 השקעות", שיפעל עד השעה 24:00 ויאויש בכל שעות פעילותו ביועצים מומחים ובנקאים מקצועיים בכל תחומי ההשקעות ופעילות שוק ההון.
לראשונה: מרכז ההשקעות מאפשר ללקוחות בעלי רמות עושר פיננסי או השקעה נמוכה יותר לקבל יעוץ השקעות מקצועי ואישי במוקד. המרכז מציג גישה קמעונאית חדשנית לפעילות פיננסית, ומציע מוצרים פיננסים חדשניים ומתחלפים לכל מצב שוק והטבות לרוכשים באמצעות מרכז ההשקעות.
בקמפיין מככבים השחקנים דביר בנדק ואלון זמק, שמלווים את הבנק מקמפיין חשבון מנהלים. השניים מציגים מערכת יחסים קומית שבה אחד מייצג לקוח של בנק מתחרה - שחצן ובטוח בעצמו ולעומתו השני מגלם את לקוח מזרחי - טפחות, רגוע ושקט מאחר ויודע שהבנק שלו נותן לו תמיד את הפתרונות הטובים ביותר. הסיטואציה הקומית בין השניים מתרחשת באולם סקווש.
הקמפיין, שעלותו 3 מיליון ש"ח, הופק על-ידי משרד הפרסום ראובני-פרידן, וכולל תשדירים בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות הכתובה, וילווה בפעילויות BTL נוספות.

תאריך:  01/04/2008   |   עודכן:  02/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il