מזרחי-טפחות עולה בקמפיין ל"מרכז ההשקעות" בהיקף של 3 מיליון ש"ח. הקמפיין יעלה הערב (יום ג') בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן. במסגרת הקמפיין יקדם הבנק את מרכז ההשקעות החדש, המעניק פתרון מקצועי לפעילות ההשקעות של הלקוח.
בנק מזרחי-טפחות יעלה (יום ג') בקמפיין פרסומי ל"מרכז ההשקעות" החדש של הבנק, המעניק פתרון מקצועי לפעילות ההשקעות של הלקוח. במסגרת הקמפיין תוצג האפשרות ליצירת קשר באמצעות המוקד טלפוני של חיוג באותיות: "1-800 השקעות", שיפעל עד השעה 24:00 ויאויש בכל שעות פעילותו ביועצים מומחים ובנקאים מקצועיים בכל תחומי ההשקעות ופעילות שוק ההון.
לראשונה: מרכז ההשקעות מאפשר ללקוחות בעלי רמות עושר פיננסי או השקעה נמוכה יותר לקבל יעוץ השקעות מקצועי ואישי במוקד. המרכז מציג גישה קמעונאית חדשנית לפעילות פיננסית, ומציע מוצרים פיננסים חדשניים ומתחלפים לכל מצב שוק והטבות לרוכשים באמצעות מרכז ההשקעות.
בקמפיין מככבים השחקנים דביר בנדק ואלון זמק, שמלווים את הבנק מקמפיין חשבון מנהלים. השניים מציגים מערכת יחסים קומית שבה אחד מייצג לקוח של בנק מתחרה - שחצן ובטוח בעצמו ולעומתו השני מגלם את לקוח מזרחי - טפחות, רגוע ושקט מאחר ויודע שהבנק שלו נותן לו תמיד את הפתרונות הטובים ביותר. הסיטואציה הקומית בין השניים מתרחשת באולם סקווש.
הקמפיין, שעלותו 3 מיליון ש"ח, הופק על-ידי משרד הפרסום ראובני-פרידן, וכולל תשדירים בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות הכתובה, וילווה בפעילויות BTL נוספות.