X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה קולה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת קוקה-קולה ישראל יוצאת לקראת חג הפסח בקמפיין תדמיתי חדש, המציג את מותג קוקה-קולה כמותג המוביל מסר ייחודי של אופטימיות, שמחה והשראה לאימוץ גישה חיובית לחיים.
הקמפיין כולל סרטון שיעלה בטלוויזיה, בקולנוע ופעילות באינטרנט בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח. הסרטון The Happiness Factory מגולל את סיפורו של בקבוק קוקה-קולה, מהנקודה שבה הוא נמצא במכונת השתייה, דרך המסע הקסום שהוא עובר ועד לרגע שבו הוא מגיע לידיו של הצרכן. במהלך מסעו המרגש נחשפים הצופים לסיטואציות המדגישות את הרגעים הייחודיים והמופלאים בחווית המפגש עם המשקה קוקה-קולה. מסעו של בקבוק קוקה-קולה מסתיים בצאתו אל "אוויר העולם", היישר אל ידו של הבחור שהכניס מטבע אל המכונה.
גלי טאוב שריג, מנהלת מותג קוקה-קולה: "הסרטון נעשה בטכנולוגיית אנימציה חדשנית, מהמתקדמות ביותר בעולם, תוך שימוש בשפה צבעונית, עשירה וססגונית המשדרת אופטימיות ואנרגטיות. בסרטון שהוצג בעשרות מדינות ברחבי העולם וזכה בפרסים, הושם דגש על האהבה הרבה שמושקעת בייצור המשקה קוקה-קולה ובחדשנות המרגשת שהמותג מעניק תמיד לצרכניו. בחרנו להעלות את הקמפיין לקראת חג הפסח בשל המסרים האופטימיים והחיוביים המוצגים בו, ובאמצעותו לאחל חג שמח מכל משפחת משקאות קוקה-קולה".
הקריינות הישראלית החותמת את הסרטון היא בקולו של השחקן אלון אבוטבול.
קרדיטים:
מנהלת מותג קוקה-קולה: גלי טאוב שריג.
משרד פרסום: דחף אחד:
מנכ"ל: חיים שקדי
מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר.
סופרוויזרית: קרן קייל.
תקציבאית: לימור פלד.
ארט: גילת עדי, רוני לוין, שירלי רז.
קופירייטרים: מתן לוי, יריב הרפז.
תכנון ורכש מדיה: קראט מדיה 1.

תאריך:  05/04/2008   |   עודכן:  05/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il