חברת קוקה-קולה ישראל יוצאת לקראת חג הפסח בקמפיין תדמיתי חדש, המציג את מותג קוקה-קולה כמותג המוביל מסר ייחודי של אופטימיות, שמחה והשראה לאימוץ גישה חיובית לחיים.
הקמפיין כולל סרטון שיעלה בטלוויזיה, בקולנוע ופעילות באינטרנט בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח. הסרטון
The Happiness Factory מגולל את סיפורו של בקבוק קוקה-קולה, מהנקודה שבה הוא נמצא במכונת השתייה, דרך המסע הקסום שהוא עובר ועד לרגע שבו הוא מגיע לידיו של הצרכן. במהלך מסעו המרגש נחשפים הצופים לסיטואציות המדגישות את הרגעים הייחודיים והמופלאים בחווית המפגש עם המשקה קוקה-קולה. מסעו של בקבוק קוקה-קולה מסתיים בצאתו אל "אוויר העולם", היישר אל ידו של הבחור שהכניס מטבע אל המכונה.
גלי טאוב שריג, מנהלת מותג קוקה-קולה: "הסרטון נעשה בטכנולוגיית אנימציה חדשנית, מהמתקדמות ביותר בעולם, תוך שימוש בשפה צבעונית, עשירה וססגונית המשדרת אופטימיות ואנרגטיות. בסרטון שהוצג בעשרות מדינות ברחבי העולם וזכה בפרסים, הושם דגש על האהבה הרבה שמושקעת בייצור המשקה קוקה-קולה ובחדשנות המרגשת שהמותג מעניק תמיד לצרכניו. בחרנו להעלות את הקמפיין לקראת חג הפסח בשל המסרים האופטימיים והחיוביים המוצגים בו, ובאמצעותו לאחל חג שמח מכל משפחת משקאות קוקה-קולה".
הקריינות הישראלית החותמת את הסרטון היא בקולו של השחקן אלון אבוטבול.
קרדיטים:
מנהלת מותג קוקה-קולה: גלי טאוב שריג.
משרד פרסום: דחף אחד:
מנכ"ל: חיים שקדי
מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר.
סופרוויזרית: קרן קייל.
תקציבאית: לימור פלד.
ארט: גילת עדי, רוני לוין, שירלי רז.
קופירייטרים: מתן לוי, יריב הרפז.
תכנון ורכש מדיה: קראט מדיה 1.