X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת שחר
▪  ▪  ▪
[צילום: סיון פרג']

50 אלף נוסעים השתמשו בשנה האחרונה בשירות צ'ק-אין עד הבית: למעלה מ-20% השתמשו בשירות יותר מפעם אחת.
30% ממשתמשי שירות צ'ק אין עד הבית הינם אנשי עסקים הטסים מספר פעמים בשנה; 70% מהמשתמשים הינם משפחות וזוגות.
עיקר הביקוש לשירות צ'ק אין עד הבית הוא בטיסות ארוכות.
היעד הפופולרי ביותר הינו ארצות הברית ולאחר מכן תאילנד, לונדון ופריז,
כל נוסע המשתמש בשירות צ'ק אין עד הבית לוקח עימו בממוצע 1.7 מזוודות לנסיעה, מלבד מקרה מיוחד של משפחה ששלחה כ-40 מזוודות לנסיעה אחת...
נהוראי נתיב, יו"ר קבוצת שחר: "לפני שנה השקנו עם חברת אל על את שירות צ'ק-אין עד הבית ומאז אנו נוסקים יחד מעלה. חוויית השירות לה זוכה הנוסע הינה ייחודית ובעלת יחס אישי וחם. אנו מציעים ללקוח אפשרות לחסוך בזמן, איתנו הוא זוכה להגיע לשדה התעופה בראש שקט וליהנות יותר מנסיעה מסודרת ורגועה. עם סיומה של שנה מוצלחת אנו בוחנים אפשרויות לשיפור והרחבת השירות, אני צופה כי הביקוש לשירות שלנו ילך ויגדל וכי לקראת חג הפסח הקרב, ישתמשו בשירות שלנו כ-12,000 לקוחות.
לדברי נתיב, קבוצת שחר בוחנת אפשרויות הרחבת שירות ההום צ'ק אין, ולהערכתו בשנה הקרובה תטפל החברה בכ-100 אלף נוסעים.
שירות הצ'ק אין עד הבית ניתן לנוסעי אל-על בטיסות הממריאות מישראל והוא מיועד ליחידים, משפחות או קבוצות. הכל בשיחת טלפון אחת, מרגע רכישת הכרטיס ועד ל-48 שעות לפני מועד הטיסה.
צוות Home Check-In מגיע לבית הלקוח או למשרד בתיאום מראש 6-24 שעות לפני הטיסה ומטפל בכל הקשור בבדיקת דרכונים וכרטיסי טיסה, בידוק ביטחוני ושקילת הכבודה, מסירת כרטיסי עלייה למטוס, איסוף הכבודה והעברתה לשדה התעופה. הנוסע יכול בזכות השירות להגיע ישירות לעמדת ביקורת דרכונים מצוייד בדרכון ובכרטיס עלייה למטוס, שנמסר לו ע"י הצוות.
קבוצת שחר מחברות השירות הגדולות במדינה, פעילה מאז שנת 1989 והייתה חלוצה בתחום ייזום וניהול של שירותים עד לבית הלקוח. קבוצת שחר היא גם זו שמפעילה את שירותי הטרום הטיסה מהבית ללקוחות אל על. שירות המאפשר לנוסע בידוק ביטחוני ומסירת הכבודה מבלי לצאת מהבית.
קבוצת שחר מוחזקת בבעלות פרטית ע"י נהוראי נתיב ואבי אלקיים.
קבוצת שחר מפעילה מערך תשתיות לוגיסטיות מתוחכם ומוקדי שירות ובקרה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. החזון של שחר הוא להמשיך ולפעול למען ייזום וניהול פתרונות שירות לאבטחת איכות חיים טובה יותר לכולנו. והכל במקסימום יעילות, על-מנת לחסוך ללקוח את המשאב החשוב ביותר במאה ה-21 - זמן!
החברה מעסיקה מעל 500 עובדים ועוד כ-600 קבלני משנה ובין לקוחותיה העיקריים נמנים: חברות הביטוח, בנקים ובנקים למשכנתאות, חברות כרטיסי אשראי, חברות תקשורת ורשתות קמעונאיות ועוד.

תאריך:  08/04/2008   |   עודכן:  08/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il