קמפיין הפרסום החדש שיעלה בסוף חודש אפריל יעסוק באכיפת השימוש בתכני קריוקי ללא רישיון ויכלול מודעות עיתונות, פרסום באינטרנט ודיוור ישיר בעלות כוללת של 500,000 ₪ בתמיכתו המשפטית של משרד עו"ד אהרונסון-שר-אמודאי-אבולעפיה ושות'.
חברת "שרים קריוקי בע"מ", החברה הראשונה המייצרת תכני קריוקי מזה 13 שנים נאבקת בשנים האחרונות על שמירת זכויות המבצעים של התכנים המקוריים אותם היא מפיקה. לאחרונה, הגישה מס' תביעות נגד בתי עסק ומפעילים העושים שימוש בתכניה ללא אישור ולכן יוצאת בקמפיין פרסומי למען העלאת רמת המודעות של הציבור.
"הציבור אינו מודע כי תכני הקריוקי מוכרים כיצירה פרטית לכל דבר ועצם השימוש בהם בפומבי שווה ערך להעתקה ושימוש ביצירה בלעדית. המטרה היא לעורר בציבור את המודעות לכך ולעמוד על זכויות המבצעים של החברה", מסביר אבי פטמן, בעלי חברת 'שרים קריוקי'. "לאחרונה החלה החברה בפעילות משפטית נגד שימוש לא חוקי בתכנים ובהתאם לכך קיבלה את הזכות להענקת רישיון למפעילים".
חברת שרים קריוקי נוסדה בשנת 1996 והחלה בחשיפת הקריוקי בארץ. החברה עוסקת בהפקה של דיסקים בפורמט DVD הכוללים פלייבקים, שירה (קאוור) וכתוביות המילים על גבי קליפ הנלווה לכל שיר. אחת לחודש מופק תקליט קריוקי חדש המכיל להיטים חדשים ומעודכנים בז'אנר הישראלי, התקליטורים משווקים ומופצים על-ידי חברת 'הד ארצי' לחנויות התקליטים המובחרות.
בבעלות החברה למעלה מ-1000 שירי קריוקי בשפה העברית ומרבית ממפעילי הקריוקי ובעלי העסקים מנויים ונהנים ממוצרי החברה. בבעלות החברה האתר הרשמי לקריוקי ושמו 'לאזה'. האתר מאפשר לבצע הקלטות שירים וקבלת משוב מהגולשים.