קבוצת אינפומושן בע"מ (INFOMOTION), שבבעלות איש העסקים מרק מי רז, יצאה הבוקר לראשונה עם חבילות שיווק בלעדיות למכירת חסויות ותשדירי שירות לשידור בטלוויזיה של ערוץ 1 תחת מותג חדש בשם Midia House. לפני כשבועיים התבשרה חברת INFOMOTION כי ועדת המכרזים של הרשות החליטה לבחור באינפומושן כזוכה במכרז לשיווק חסויות ותשדירי שירות לשידור בערוץ 1.
תמי חזני שמונתה על-ידי חברת INFOMOTION למנהלת מיזם רשות השידור וששימשה בעבר כמנהלת הלקוחות של טלעד וסמנכ"ל שיווק קבוצת הטלוויזיה הבינלאומית Media Most Ltd מובילה את מהלך שיווק החסויות ותשדירי השירות לערוץ 1 באופן בלעדי תחת המותג Midia House, בה יוצעו חבילות חסות בין השאר לקראת חצי הגמר וגמר גביע המדינה בכדורגל, האירוויזיון, אירועי אולימפיאדת בייג'ין וחגיגות השישים של מדינת ישראל.
INFOMOTION נמצאת במגעים מתקדמים עם כמה מהמפרסמים הגדולים במשק המבקשים לרכוש חבילות פרסום בתוכניות בערוץ 1. יובל בן נון, מנכ"ל קבוצת INFOMOTION אמר: "המותג Midia House, הינו יחידה מקצועית נפרדת ב-INFOMOTION וגוף מקצועי של אנשי מכירות ואנשי פרסום מתחום הטלוויזיה המציעים קמפיינים של חבילות מיוחדות בערוץ 1".