X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לביא טיימטק
▪  ▪  ▪

13 באפריל 2008, המועצה הדתית בירושלים מבצעת מהפך בניהול עובדיה. לביא טיימטק, המפתחת מערכות תוכנה לניהול ובקרת זמן של עובדים, השלימה פרויקט במסגרתו הבלניות, העובדות בעשרות המקוואות בירושלים, החלו לדווח על נוכחות באמצעות הטלפון.
במסגרת הפרויקט, כ-200 בלניות ועובדות המקוואות בירושלים החלו לדווח על נוכחות באמצעות מערכת דיווח טלפונית ממוחשבת עם זיהוי קולי של לביא טיימטק, אשר ביצעה את הפרויקט כולו.
כל בלנית המגיעה לעבודה, מחייגת למספר טלפון מרכזי ומדווחת בקולה על תחילת העבודה או סיומה. המערכת יודעת לזהות בוודאות את הדוברת, באמצעות מערכת המזהה את מקור הדיווח המתבסס על זיהוי העובד באמצעות חתימתו הקולית. בנוסף, המערכת עושה שימוש בטכנולוגיות סלולר, ביניהן זיהוי מקור דיווח (דהיינו, מספר הטלפון ממנו בוצעה השיחה, שמראה מאיזה מקווה העובדת דיווחה, וזאת, בשילוב עם מערכת ממוחשבת לאיסוף שעות וניתוחן, עם ממשק למערכות שכר ו-ERP.
קענדי אורי, אחראית מחלקת המנגנון במועצה הדתית, מוסרת: "הבלניות במיקוואות ממוקמות במספר רב של מוקדים קטנים בהם נוכחות 2-3 עובדות ולכן לא משתלם להתקין במקום שעוני נוכחות. פתרון הדיווח באמצעות הטלפון, מאפשר לנו לקבל דיווח מדויק ואמין ובנוסף, אף חוסך בעלויות ובכח-אדם".
ניהול נוכחות הבלניות נעשה בעבר באמצעות דיווחים ידניים, שהועברו על-ידי הבלניות האחראיות שהיו יושבות ומשוות בין הנתונים הרשומים ידנית לבין מצבת כח האדם הרשום במנגנון. שיטה זו יצרה סרבול וחוסר יעילות. המערכת הממוחשבת שהותקנה פתרה בארגון צורך אקוטי להתייעלות ולשיפור תנאי העבודה בעיקר, וחסכה משאבי זמן וכסף. המערכת שהותקנה במטה המועצה הדתית בירושלים, מסוגלת היום לקבל את כל הנתונים הנאספים לגבי נוכחות עובדים בארגון. הנתונים מועברים ישירות מהטלפונים למערכת לביא ולאחר עיבוד נתונים, מועברים למערכת השכר של הארגון. השיטה פועלת כ"משפך" המנקז נתונים מכל המקוואות בירושלים למקום מרכזי אחד.
אייל תמיר, מנהל הפעילויות של לביא טיימטק בישראל, מוסר: "דיווח נוכחות באמצעות הטלפון בשילוב עם זיהוי קולי, מספק מענה לצורך שהיה קיים אך לא היה פתיר בעבר. המערכת של לביא מהווה כלי עבודה חשוב למנהלי ארגונים, שלהם מספר רב של אתרים המרוחקים ממטה הארגון. כלי זה משמש לאיסוף וחישוב שעות העבודה, אך גם מעניק ערך מוסף לכל הרמות בארגון מהעובד, דרך מנהל המחלקה ועד למדור השכר והנהלת הארגון. ותורם גם להקטנת העלויות הנדרשות לטיפול בזמן העבודה של עובדים אלו".
אודות לביא
לביא טיימטק, הנה בית התוכנה המוביל בישראל ומהמובילים בעולם בפיתוח מערכות תוכנה לניהול המשאב האנושי וניהול בקרת זמן. לביא מציעה לחברות וארגונים בינוניים וגדולים בארץ ובעולם מגוון פתרונות תוכנה וחומרה, המשולבים עם מערכות שכר/כ"א, ביטחון, בקרת כניסה ועוד. מערכות החברה מספקות פתרונות לדיווח נוכחות באמצעות האינטרנט, טלפונים סלולריים, מסופונים ניידים, מעקב אחר שעות עבודה בטכנולוגיות טביעת אצבע כף יד ועוד. ללביא חברת בת בקנדה ומפיצים ברחבי העולם. עם לקוחות החברה בארץ נמנים: ויזה, ישרכארט, ברק, מנפאוור, שופרסל, קסטרו, אייס, הום סנטר, רשת מלונות דן, הילטון, ישרוטל, מפעלי תעשיה כמו דלתא, חיפה כימיקלים, מיכלי כרמל, מוסדות ומשרדי ממשלה, עיריות, בנקים וחברות הייטק רבות.

אנא בקרו באתר הבית של החברה שכתובתו:
אתר החברה: lavietimetech.comhttp://www.lavie.co.il
תאריך:  13/04/2008   |   עודכן:  21/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא שמואלי
- הודעה מטעם המועצה הלאומית להתנדבות בישראל
רונן הלל
- הודעה מטעם 'קאנאברו ג'ינס'
לירון בן יעקב
- הודעה מטעם איקאה ונביעות
כרמית להב
- הודעה מטעם רשת "עמנואל"
רוני הרש
- הודעה מטעם אתר AllJobs.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il