X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מדגל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת "מדגל", מקיבוץ "גליל-ים", רושמת זינוק חד בהיקפי שיווק מותגיה בשוק האמריקני. בשנת 2007 נרשם גידול של 40% בהיקף מכירות הברזים ברשתות ה- d.i.y הארציות המובילות בהן: "הום דיפו", שלה 1,500 סניפים, ורשתות נוספות.
מנכ"ל החברה, משה כץ, מסר כי הערכות זהירות מצביעות על כך שנתח השוק יגדל ב-%20%-25 בשנת 2008-2009. זאת עם התבססות ברזי ה- APM
(Advance Polymer Material) ברזים שאמריקה עוברת אליהם בשנים האחרונות, העשויים מפולימרים מוקשחים, בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית, שמחליפה את ברזי המתכת הקונבנציונאליים, בהם נתגלתה רעילות של עופרת.
הברזים של "מדגל" נמכרים היום בארה"ב בשלוש קטגוריות: הברזים הסטנדרטיים 40 דולר, הברזים המיוחדים 75 דולר, והברזים המהודרים 90 דולר לברז.
בנוסף לרשתות הארציות, חברת "מדגל" חתמה לראשונה על שורה של הסכמי סחר עם הרשתות האמריקניות האיזוריות, שלכל אחת בין 100 ל-400 סניפים. הבולטות בהן הרשתות: "פרד מאייר", "אנדרסון", "בליינדס", "מייל" ואחרות.
פריצת דרך במרכז אירופה
במקביל, מדווחת חברת "מדגל" על הרחבת פעילותה גם במדינות מרכז אירופה. בשנה הקרובה היא תחל בשיווק מותגי הברזים למדינות, בהן: גרמניה, שוויץ, הולנד, איטליה, הונגריה ורומניה. זאת בתום תקופת ניסיון של כמה מאות ברזים (Pilot scheme) שבה נוסו הברזים במהלך השנתיים האחרונות, בידי צוותים מטעם רשתות "עשה זאת בעצמך", בתחומי האינסטלציה, המטבח והאמבטיה. לדברי משה כץ: "במהלך שנת 2008 תורחב משמעותית פעילותה של חברת "מדגל" באירופה, ואנו מקווים לתפוס שם נתח שוק של 7%-5%, במהלך השלוש שנים הקרובות".
התרחבות ל-35% משוק הברזים בישראל
במקביל גדלה נוכחות החברה ברשתות "d.i.y" בישראל. ביניהן "הום סנטר" ו-"אייס", והחברה הגדילה את נוכחותה ותופסת כיום 35.7% משוק מכירות הברזים לשוק המוסדי, המשרדי ולרוכש הפרטי בבית.
במקביל, פועלת חברת "מדגל" גם בקרב נישת רשתות האינסטלציה, הריהוט למטבח והאמבטיה, באופן מעמיק, בהן: "נגב קרמיקה", "אלוני", "חרש", "זאבי עצמון", "טופלסקי", "חזי בנק", "סופר קרמיקה" ואחרים.

תאריך:  14/04/2008   |   עודכן:  14/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il