X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם צבר תיירות ונופש
▪  ▪  ▪

בישראל ובכל העולם כבר מכירים את התייר הישראלי על תכונותיו ומאפייניו. למשל: רק ישראלי יכול לקבוע, "אני יודע, במקום הזה לא נהוג להשאיר טיפ..."
כעת יוצאת 'צבר תיירות ונופש', עם "ישראלי - מי יודע"?, קמפיין אינטראקטיבי ייחודי, באתרי האינטרנט המובילים בישראל, במטרה לקדם נופש ישראלי בארץ ובחו"ל. שיאו של הקמפיין, הוא כתיבת ספר החוקים ההומוריסטי המלא של התייר הישראלי הממוצע.
קהל הגולשים נקרא לשלוח, משפטים או חוקים המאפיינים את הנופש הישראלי בארץ ובחו"ל וכן לדרג משפטים של גולשים אחרים, כאשר הפרס לכותב החוק הזוכה, הינה חופשה חלומית בחו"ל.
צבר, השקיע בקמפיין כולו 150 אלף ₪.
הקמפיין והאתר המיוחד של התחרות, נבנו ע"י חברת GI-INTERACTIVE והם משלבים מלבד המשחק האינטרקאקטיבי, שלל מבצעים מיוחדים המתעדכנים מידי יום.
לצפיה בספר הנכתב ונרקם ובחוקים השונים: [קישור]
שרון אמרניאן, מנהלת פרסום צבר תיירות ונופש: "הקמפיין החדש של צבר, בא על-רקע, תמורות ושינויים בשוק תיירות הפנים והחוץ, שנוצרו עקב ירידת שער הדולר, והעובדה שהנסיעה לחו"ל הפכה לנגישה ביותר, עבור התייר הישראלי שינצל את ההזדמנות לצאת לנופש במחירים אטרקטיביים למגוון יעדים בחו"ל, בחודשי הקיץ. בכל הנוגע לנופש בארץ ובחו"ל אנחנו בצבר מכירים הכי טוב את הישראלים ולכן גם יכולים להתאים להם את החופשות הטובות ביותר עבורם. בשל היכרותנו זו, רצינו גם ליצור, בצורה מחויכת, את אוסף החוקים והתכונות המגדירים את התייר הישראלי, שלפעמים הוא מלא פרחים ולפעמים מלא קוצים והקמפיין מעביר מסר ה בצורה ייחודית ומצחיקה".

תאריך:  15/04/2008   |   עודכן:  15/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il