חברת טבעול, באמצעות חברת arc אינטראקטיב מקבוצת arc worldwide, עלתה בקמפיין חדש לשניצל לב מתירס.
הקמפיין פונה לילדים ומזמין את הגולשים באתרים השונים להעלות ברכות וציורים מקוריים שלהם ולשלוח אותם לאנשים שהם הכי אוהבים בעולם...
הבאנר האינטראקטיבי מזמין את הגולשים לצייר ולהכין ברכה מכל הלב לאנשים שהם באמת אוהבים. הבאנר מאפשר לילדים לשלב בציור מלל לצד הוספה של תמונות מרעננות של ירקות וכמובן לבבות משניצל תירס של טבעול.
בנוסף, חברת טבעול החליטה לתרום שקל לעמותת וראיטי על כל אריזה שנמכרת.
חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide נמצאת בבעלות arc worldwide של פובליסיס, תימור גורדון ופרסום גלר-נסיס. החברה מייצגת את חברת arc הבינלאומית שהינה בעלת כ-50 סוכנויות ברחבי העולם. תימור גורדון (39) שותף ומנכ"ל arc אינטראקטיב ונציג חברות האינטראקטיב בהנהלת איגוד משרדי הפרסום.
arc אינטראקטיב עוסקת בכל מגוון הפעילות האינטראקטיבית- תכנון והפקת פעילויות שיווקיות cross-media והפקת קמפיינים אונליין, הפקת סרטי אנימציה למדיה אלקטרונית (טלוויזיה, מסכים אלקטרוניים, קולנוע), הפקת ותחזוקת אתרי אינטרנט, בניית מיניסייטס שיווקיים, קידום במנועי חיפוש SEM, פרסום גרילה בפורומים וטוקבקים, שיווק ויראלי (e-mail marketing), משחקים, פרסום בסלולרי, וכמובן תכנון, רכישת ומעקב מדיה אונליין באינטרנט.