לרגל בוא האביב, משיקה יוניליוור ישראל קמפיין חסויות לסדרת הדאודורנטים המצליחה, Dove Fresh Touch בתוספת מלפפונים ותה ירוק, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת הסיסמא "הגנה מקסימאלית, טיפוח מושלם". בקמפיין הושקעו כחצי מיליון ₪.
קמפיין החסויות, בקריינות של הדר מרקס, יציג את סדרת הדאודורנטים של Dove המועשרת בתמציות המופקות מזרעי המלפפון (Borage seed oil) - שמן עדין, קל לספיגה המסייע בשיקום העור והזנתו ובתמצית תה ירוק התורמת להזנה, והרגעה של העור, זאת בנוסף לנוסחת הלחות הייחודית של דאב המסייעת בטיפוח בית השחי.
סדרת הדאודורנטים הינה חלק מסדרה הכוללת מגוון מוצרים, ביניהם קרם גוף וסבון, המועשרים בתמציות מלפפונים ותה ירוק, אשר זכו להצלחה בקרב הצרכנים והפכו אותם למוצרים מובילים בקטגוריות.
דאודורנט Dove Fresh Touch בתוספת תמציות מלפפונים ותה ירוק מוצע בגרסת סטיק במשקל 54 גרם ו- 70 גרם, בגרסת רול און ובגרסת ספריי. ככל הדאודורנטים בסדרת Dove, מגנים מוצרי הסדרה מפני הזעה וגם מטפחים ושומרים על עור בית השחי.
הקמפיין יעלה בערוץ 2 וימשך כחודש.
אודות Dove
המותג DOVE נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס DOVE לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגוריית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום Dove הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל. Dove הינו המותג הראשון בישראל שהביא לשוק מוצרים עם 25% קרם לחות. באקלים הישראלי החם והלח מאבדים העור והשיער את הלחות הטבעית שלהם. כל המוצרים של Dove מכילים 25% קרם לחות השומר על הלחות הטבעית של העור ומעניק לו מגע רך וקטיפתי.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, Dove, לוקס, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.