X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: דוד כהן/פלאש 90]
שירות צבאי הוא "פיקוח נפש"
החרדים חייבים לקחת אחריות ולסגת מדרישותיהם הסקטוריאלית המוגזמות זה בלתי מוסרי ונוגד את תפישת היהדות לדרוש זכויות מלאות וגם פריבילגיות מבלי לשאת בעול החובות אין זכויות בלי חובות

החרדים חייבים לקחת אחריות כי "ישראל ערבין זה לזה". פיקוח נפש דוחה לימוד תורה. המדינה זקוקה לכל כוח האדם הנדרש להגנה על העם בישראל. חובה על החרדים לסגת מדרישותיהם לחוק לימוד תורה וחוק הגיוס. כל צעיר בגיל 18 חייב בגיוס לצבא או לשירות לאומי בבתי חולים, במשטרה ועוד...
לא יקרה דבר ללימוד תורה אם האברכים יקדישו 3 שנים מחייהם למען ההגנה על עם ישראל. כמו-כן, כל אזרח חייב לעבוד ולשלם מיסים אם הוא רוצה ליהנות מכספי תקציב המדינה. לרוצים ללמוד תורה - הם יכולים ללמוד בזמנם הפנוי. המדינה יכולה לתקצב רק ישיבה אחת של 400 עילויים - תוכניתו של בן-גוריון - ולא יותר.
החרדים חייבים לקחת אחריות ולסגת מדרישותיהם הסקטוריאלית המוגזמות. זה בלתי מוסרי ונוגד את תפישת היהדות לדרוש זכויות מלאות וגם פריבילגיות מבלי לשאת בעול החובות. אין זכויות בלי חובות:
1. הקמת חדרי ממ"ד בצפון ובדרום יותר חשובים מתקציב למוסדות חרדיים. הקמת חדרי ממ"ד זה "פיקוח נפש" ויש לזה עדיפות על כל דבר אחר. ותקציב זה יבוא מהמיסים שאותם אזרחים משלמים למדינה. זוהי זכותם וחובת המדינה למגן אותם.
2. שוויון בנטל בהגנה על המדינה - גיוס מלא לכולם בגיל 18 לצבא או לשירות לאומי בבתי חולים, במשטרה ובשירותי הרווחה. הצבא זקוק לכוח אדם. צו התורה הוא "אפילו חתן מחופתו".
3. אין תקציב מלא למערכת החינוך החרדית ללא לימודי ליבה. "בזיעת אפך תאכל לחם" - זהו צו מהתורה. לכן, לימודי ליבה הם חובה. כל אברך חייב לעבוד לפרנסתו ולשלם מיסים. רק מי שמשלם מיסים זכאי ליהנות מתקציבי מס הכנסה.
4.האספקט הכלכלי - הכלכלנים מזהירים שכלכלת ישראל אינה מסוגלת לשאת למעלה מ-100,000 אברכים שאינם עובדים וחיים על חשבון המדינה. הם מזהירים שישראל תהפוך למדינת עולם שלישי אם החקיקה הסקטוריאלית תימשך.
החרדים חייבים להפנים שאזרחי ישראל העובדים, משלמים מיסים ומשרתים בצבא מסרבים להפוך ל"חוטבי עצים ושואבי מים" לחרדים. אזרחים אלה הקריבו כבר למעלה מ-24,000 מבני משפחתם בהגנה על המדינה. הם אבלים על המתים ומתמודדים עם אלפי הפצועים והנכים. איזו זכות מוסרית יש לחרדים להתעלם מהקורבנות שהלא-חרדים מקריבים למען העם בישראל, למען הבית השלישי. אם החרדים רוצים לחיות במדינה היהודית עליהם לשאת בנטל כמו כל אזרח. אם הם מסרבים - אין להם זכות מגורים בישראל.

תאריך:  15/05/2023   |   עודכן:  15/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות גיוס חרדים
צבי גיל
במסווה של הקוזקים של אלוהים הם שועטים ודורסים, גורפים את כספי הציבור על חשבון צרכים חיוניים, מחרימים מפעל שמפרנס אלפי משפחות, ומשניאים את מורשת היהדות על העם
אפרים הלפרין
אין שמחה כמו שמחה לאיד    אנג'לים רבים בהייטק בוכים מרה על החרמת מאפיית אנג'ל    מלאכי החבלה של עמלות הבנקים ובעלי ההון כנ"ל    טייסים סרבנים, מלאכי השמיים, האנג'לים של חיל-האוויר ממש מזועזעים מהחרם    על דאטפת אטיפוך וסוף מטיפייך יטופון או כפי שאמרנו בילדותנו: הכל חוזר אליך וחרא בידיך
עידן יוסף
בדגל התורה תוקפים את השתתפותו של יו"ר דירקטוריון אנג'ל בהפגנה בעד גיוס חרדים מול ביתו של הרב אדלשטיין    מתרחבות הקריאות להחרמת המאפייה, כשמנגד יש המבקשים לנתק את המאפייה מדעותיו של העומד בראשה
מנחם רהט
איך מציע אלוף (מיל') איילנד לרבע את המעגל, ברוח הפוך על הפוך על הפוך?    ייתכן, שהפתרון המהפכני טמון ברעיון החדש שלו
רבקה שפק-ליסק
הערכים של החרדים נוגדים את ערכי היהדות השמה דגש על סולידריות ועל "ואהבת לרעך כמוך". גם הסירוב לעבוד נוגד את היהדות שהרי כתוב בתורה "בזיעת אפך תאכל לחם".
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il