רמי לוי, סמנכ"ל אל על למסחר: "אל על, כחברה המהווה סמל לאומי, נוהגת מידי שנה לצאת בקמפיין ברכה ליום העצמאות של מדינת ישראל. לשנת ה-60 בחרה אל על לצאת בקמפיין מיוחד במינו. הקמפיין מבוסס על ההמנון הלאומי התקווה, מושר על-ידי זמרים וזמרות שעלו לארץ ממדינות שונות ברחבי העולם. הקמפיין מבטא את רעיון איחוד וקיבוץ גלויות העם במדינת ישראל, שלאל על נדבך מרכזי בהתהוותו, בהיותה הגשר שבין המדינה לעולם". הקמפיין מסתיים בהבעת התקווה כי גם ב-60 השנים הבאות תמשיך אל על להחזיר את העם היהודי הביתה.
הקמפיין עוצב על-ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון והופק על-ידי חברת אולפנות בבימויו של הבמאי יורם עבר הדני. הפקת הסרטון לוותה בהתרגשות רבה מצד המשתתפים - עולים חדשים מכל העולם, לצד ישראלית ותיקה אחת - דיילת האוויר ענת שוורץ. הזמרת מצרפת, טלי סיבוני, אף פרצה בבכי במהלך צילום הסרט ואמרה כי היא נרגשת לשיר את ההמנון הלאומי כעולה חדשה במדינת ישראל וסיפרה כי לפני שנה עדיין התגוררה במדינה זרה והיום היא משתתפת בקמפיין של חברת התעופה הלאומית איתה עלתה לארץ.
את הגירסה המוזיקלית המיוחדת להמנון הלאומי הפיק שמואל נויפלד. הקמפיין עלה ביום ששי 2.5 בהשקעה של כ-300 אלף דולר ויימשך עד מוצאי החג.
במקביל לקמפיין הפיקה אל על מהדורה חגיגית מיוחדת של מגזין אטמוספירה המשלב את 60 שנות פעילותה של החברה וההיסטוריה של המדינה. המגזין מורכב מפסיפס של מראות, אישים, אירועים, ביטויים, מרקמים וטעמים המהווים תמהיל ייחודי היוצר את המערך והמארג השלם של חיי המדינה ב-60 שנות קיומה. במגזין מוצגים סיפורים מההיסטוריה של הספורט הישראלי, תרבות, עסקים ועוד. משולבים כולם בהיסטוריה של אל על כחברת התעופה הלאומית של ישראל.
ביום העצמאות עצמו, 8.5, תוגש שמפניה לכל הנוסעים בכל המחלקות. בנוסף ייהנו נוסעי מחלקת התיירים בטיסות נבחרות גם מארוחה ישראלית בסגנון על האש.