X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קודם בזק, אחר כך חברת חשמל - חייבים לרדוף אחרי האחראים, אישית, ובמקביל לפרק את המונופולים לרסיסים
▪  ▪  ▪

מה הסיכוי שהנהלת סלקום בעצה אחת עם העובדים, תחבל בשרות של סלקום? אפס, ומדוע? כי סלקום היא חברה פרטית, המנוהלת כחברה פרטית, לסלקום יש תחרות, וחבלה בשרות של סלקום היא בעצם יריה בשתי הרגליים שלה.
ומה הסיכוי שהדבר יקרה באורנג' או בפלא פון? גם כן שואף לאפס מאותה סיבה. ומה הסיכוי שדבר כזה יקרה בבזק? או בחברת חשמל? זו כבר שאלה אחרת לגמרי.
בזק, חברת חשמל, כמו מונופולים אחרים ברפובליקת הבננות שלנו, עושות מה בראש שלהם, הן ירשו מבסבתא שלהן את הזכות לעסוק בתחום העיסוק שלהן, גורפות מיליונים, ואנו, אזרחי המדינה, על רשויות החוק שהקמנו בדיוק למטרות אלה, אוכלים את המרורים שהן מאכילות אותנו, נבהלים, ושותקים.
בויכוח בין חברת החשמל, ובין יו"ר רשות החשמל, אין לי ספק מי צודק. לדעתו כמו גם לדעתי, יש להבין ולחקור לעומק כיצד רזרבות של 30 אחוז מתאדות להן יום אחד ונזקים של מיליוני שקלים נגרמים במשק עקב הפסקות חשמל.
ואם יש עדיין ספק כלשהו בכל הנוגע למה שקרה בחברת החשמל, הרי בנוגע לבזק – אין לי יותר ספקות, ובכל זאת מנכ"ל החברה ממשיך להגיע כל בוקר למשרדו, וכן גם יו"ר הוועד שלה.
במהלך הניתוק של לקוחות הוט מרשת בזק (לדעתי ניתוק יזום לחלוטין, ומה שברור ומוסכם על הכל, כולל בזק, הוא שאי החיבור היה יזום לחלוטין). החלטתי לזרז תהליך של ניתוק מספר בזק בביתי, להבנתי אם אני אתנתק ועוד רבים יתנתקו – יבינו בבזק כי השיטות האלה מזיקות רק לה.
אך בזק לא מנתקת מהר את לקוחותיה.
פניתי כמובן למנכ"ל, פניתי גם ליו"ר הוועד (הוא כל כך הצליח עם 120 אלף, מדוע לא יצליח אצלי?) ובאחת הפעמים ענתה לי הגברת גאולה אזולאי, מנהלת לשכת ראש חטיבה בבזק, ואמרה: "קצרה היריעה מלתאר את הרקע שהביא להכרזת העובדים על עיצומים ואת מסכת הייסורים העוברת על החברה אל מול משרד התקשורת בנסיונה להתחרות בתחרות הוגנת מול מתחריה, ובטוחני כי אין הרקע מעניין אותך כלקוח....".
ואף אם גאולה היא לא זו שלחצה על השאלטר, ודאי שאיננה זו אשר יודעת איך להרים אותו, אך בעצם ההפגנה של "אחוות לוחמים" עם האחראים למעשים/מחדלים המחפירים האלה, היא בעצם משתפת פעולה עמם, ומזמינה את ה"מנה הבאה".
ולדעתי ה"מנה הבאה" לא איחרה ולא תאחר לבוא, אתמול בחשמל, מחר במים, וחוזר חלילה.
אם ברור לכל, שקיימת אחריות אישית לנזקים האלה, או לפחות לחלקם, הכיצד האנשים האחראים עדיין מסתובבים חופשי? כיצד יש להם עדיין רכוש? ואם השיטות האלה נושאות פרי, המדינה מתקפלת, בתי המשפט מתקפלים, והציבור מתקפל - מה זה אם לא כניעה מוחלטת לטרור, המזמינה את הסחטנות הבאה???
את המונופולים האלה חייבים לפרק לרסיסים, ומהר - ואחרי האחראים לנזקים האלה, לרדוף אישית אישית, לוחצת לוחצת, למען יראו ויראו – וכל עוד לא נעשה כן, בל נתפלא אם תתפרק לנו המדינה.

תאריך:  06/06/2006   |   עודכן:  07/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אדי מלכא
צריך לעשות הכל כדי שיואב יצחק לא יישאר הלוחם היחידי בשחיתות הציבורית, אם העם לא יתעורר, יחולו עלינו סכנות חמורות שבעתיים משלטונו של אולמרט
ד"ר דניאל שינהר
תופעת הדמם מהאף הינה נפוצה מאוד ורבים סובלים ממנה מבלי לדעת למה ולרוב גם מבלי למצוא פתרון לבעיה    הטיפול הראשוני בדמה מחריף הוא עצירת הדימום על-ידי לחיצה בשתי אצבעות על הנחיריים, תוך החזקת הראש במנח הטבעי
שושנה ויג
מדוע ללאה גולדברג אין מתחם? ומדוע לדבורה בארון אין לפחות אגף קטן להנצחת הסיפורים הקצרים? מדוע לאסתר ראב אין בית? יוצרות רבות הלכו לעולמן בלא שיקדישו להן פינה קבועה בעולמנו. אנו יונקים מיצירות הנשים ומעט גומלים להן
מאיר גז
רה"מ מתנצל על חיסול חיילים מצריים שחדרו למדינת ישראל    מובארק מעניק "רוח גבית" לתוכנית ההתכנסות וחברת החשמל לא עומדת בלחץ - דברים שקשה להבין
עו"ד חיים קליר
פסיקת בית הדין לעבודה רואה בתווך שבין רשות הרבים לרשות היחיד, "שטח אפור", אשר במקרים מסוימים יחשב כרשות הרבים ובמקרים אחרים יחשב כרשות היחיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il