X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת נעלי טו גו
▪  ▪  ▪
TO GO

רשת נעלי TO GO עולה בקמפיין פרסום בטלוויזיה בהשקעה של כמיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, מדגיש את האופנתיות של הנעליים ואת המבצע הייחודי לרשת ויעלה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 למשך כשבועיים. קמפיין הטלוויזיה החדש של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי והתדמיתי של הרשת המציעה ללקוחותיה מגוון רחב של נעליים אופנתיות במחירים אטרקטיביים.
איילת עוז מנהלת שיווק רשת נעלי TO GO: "אנו עולים בקמפיין טלוויזיה להרחבת החשיפה למותג ולהדגשת האופנתיות והמחיר האטרקטיבי. המוטו של החברה הוא נעליים אופנתיות במחיר שכל אחת יכולה לאפשר לעצמה, ואנו רוצים לאפשר לכל אישה לספק את התשוקה שלה לנעליים ולהתחדש עם יותר מזוג אחד אופנתי וחדיש לקיץ בלי שהיא צריכה לחשוב על זה פעמיים".
קמפיין הטלוויזיה של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי של הרשת, שעולה גם בשילוט על אוטובוסים ובעיתונות נשים.
רשת TO GO הנעלה מונה כיום 52 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. בעלי החברה בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום ההנעלה וקמעונאות וכל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה.
רשת TO GO פונה לנשים בכל הגילאים ומציעה נעליים אופנתיות ואיכותיות במגוון רב ובמחיר אטרקטיבי. הרשת פועלת על-פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות - תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים ברשת, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב.

תאריך:  14/05/2008   |   עודכן:  14/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il