רשת נעלי TO GO עולה בקמפיין פרסום בטלוויזיה בהשקעה של כמיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, מדגיש את האופנתיות של הנעליים ואת המבצע הייחודי לרשת ויעלה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 למשך כשבועיים. קמפיין הטלוויזיה החדש של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי והתדמיתי של הרשת המציעה ללקוחותיה מגוון רחב של נעליים אופנתיות במחירים אטרקטיביים.
איילת עוז מנהלת שיווק רשת נעלי TO GO: "אנו עולים בקמפיין טלוויזיה להרחבת החשיפה למותג ולהדגשת האופנתיות והמחיר האטרקטיבי. המוטו של החברה הוא נעליים אופנתיות במחיר שכל אחת יכולה לאפשר לעצמה, ואנו רוצים לאפשר לכל אישה לספק את התשוקה שלה לנעליים ולהתחדש עם יותר מזוג אחד אופנתי וחדיש לקיץ בלי שהיא צריכה לחשוב על זה פעמיים".
קמפיין הטלוויזיה של TO GO ממשיך את הקו הפרסומי של הרשת, שעולה גם בשילוט על אוטובוסים ובעיתונות נשים.
רשת TO GO הנעלה מונה כיום 52 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. בעלי החברה בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום ההנעלה וקמעונאות וכל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה.
רשת TO GO פונה לנשים בכל הגילאים ומציעה נעליים אופנתיות ואיכותיות במגוון רב ובמחיר אטרקטיבי. הרשת פועלת על-פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות - תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים ברשת, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב.