שיתוף פעולה יוצא דופן בין ערוץ מוזיקה 24 וסוכנות הדוגמנות עלית מודלס ישראל לבין הרשת החברתית "shin1", הרשת הגדולה בישראל לבני נוער, למציאת פרזנטור לרשת. הפרזנטור שייבחר יופיע בשלוש תוכניות של "רעש" בערוץ המוזיקה 24 ויזכה לליווי סטיילינג צמוד על-ידי מומחי עלית מודלס ישראל.
שיתוף הפעולה הינו חלק מקמפיין הרשת, באמצעות אידיאולוג'יק, למציאת פרזנטור לבני הנוער. הקמפיין עלה בימים אלה בעלות של למעלה מחצי מיליון ₪. מדובר בקמפיין הראשון של הרשת הרשת החברתית לבני נוער הגדולה ביותר בישראל, עם למעלה מ-500,000 כניסות שונות בחודש ומעל 1,000,000 משתמשים. במסגרת התחרות למציאת פרזנטור לרשת נרשמו עד כה למעלה מ-5000 מתמודדים.
לדברי טל צבי נתנאל, סמנכ"ל השיווק של "shin1", שיתוף הפעולה עם עלית מודלס ישראל וערוץ מוזיקה 24 הוא צעד טבעי במגמת ההתפתחות של הרשת: "כבר כיום אנחנו הרשת החברתית הגדולה בישראל לבני נוער - והמעבר מהאינטרנט לטלוויזיה מתבקש. אנחנו שמחים להשיק תחרות ייחודית במובן הזה ושמחים במיוחד על שיתוף הפעולה עם ערוץ 24, בתוכנית "רעש" אשר פונה לצעירים, כמו גם על שיתוף הפעולה עם עלית מודלס ישראל. החיבור בינינו כרשת החברתית המובילה בישראל לבין סוכנות הדוגמנות המובילה בארץ יעשה טוב לכל הצדדים".
עוד הוסיפה סמנכ"ל השיווק של ערוץ מוזיקה 24, ורדית כהן, כי "כערוץ המחובר לצעירים בכלל ובתוכנית רעש בפרט מצאנו את שיתוף הפעולה עם "shin 1" כצעד טבעי עבור צופינו. אנו שמחים כי shin 1 מצאו אותנו כפלטפורמה מתאימה לפעילות זו".
לסיום ציין שי אביטל, מנכ"ל ובעלים עלית מודלס ישראל: "אין ספק כי בני נוער הם כתובת מרכזית לכל סוכנות דוגמנות - בראש ובראשונה בכל מה שקשור לאיתור פוטנציאל. אינספור דוגמניות כבר היו כוכבות על בגיל 16 - ומרגע שהבנו שאנחנו רוצים לחפש כוכבים באינטרנט היה ברור ש"shin 1" הם הכתובת".
אודות "shin 1"
הרשת החברתית לנוער "shin 1" הינה חלק מ"קבוצת אתרים בע"מ" המתמקדת בתמיכה ופיתוח אתרים ואפליקציות לרשת האינטרנט. הרשת הוקמה לפני 7 שנים ע"י משה קורן והפכה במרוצת השנים לרשת חברתית לבני נוער הפעילה בישראל. עפ"י מחקר "קומסקור" עולה כי הרשת החברתית "שין 1" זוכה ל-12.4% מפלח שוק הגולשים בישראל. מספר החברים של אתר "שין 1" עומד על למעלה ממיליון בני נוער עם יותר מ-500,000 כניסות שונות בחודש.