X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת חיים קליאוט בע"מ
▪  ▪  ▪

לאחר הצלחת חנות הנוחות sogood בגבעת עדה, פותחת חברת חיים קליאוט בע"מ סניף חדש בצומת מחנה 80, כביש 65, תחת שם מותג חדש- הפעמון. הסניף ישתרע על שטח של כ-120 מ"ר ובו בית קפה וחנות נוחות. עד לסוף שנת 2009 יהפכו כל מתחמי החברה לסניפי הפעמון.
במהלך השנים נקבע פעמון הנחושת כסמל החברה. הפעמון מסמל את תחילת דרכה של החברה והוא גם הסמן לשמירת המסורת והזהות של תרבות הארגון כפי שטבע מיסד החברה חיים קליאוט עליו השלום.
דני בן נר מנכ"ל חברת חיים קליאוט בע"מ אומר "כי פתיחת סניף עירון תחת שם המותג החדש הפעמון הוא עוד שלב בבגרותה של חברת חיים קליאוט המציינת 60 שנה להיווסדה. הצמיחה של הרשת היא פועל יוצא של המודעות החיובית בקרב לקוחותינו לאיכות, לשירות ולאמינות החברה. פתיחת הפעמון, שילוב של חנות נוחות ובית קפה איכותי, הינה המשך טבעי של הדיאלוג שאנו מקיימים עם הקהילה בה אנו פועלים".
חברת חיים קליאוט בע"מ מפעילה כ-20 מתחמי תחנות תדלוק מפוריה ויבניאל בצפון ועד לראשון לציון בדרום, תחת המותגים סונול ודור אלון. בשנים האחרונות פיתחה החברה את המותג sogood שאומץ ע"י חברת סונול ושימש כבסיס לפיתוח חנויות הנוחות והחדרת השרות העצמי בכל רשת סונול.
"בשנתיים האחרונות", מציינת ריקי בנשטרית מנהלת תחום הסחר וחנויות הנוחות ברשת קליאוט "הרחבנו את המותג sogood בגבעת עדה, בידלנו אותו במאפיינים מתחום תרבות הפנאי כגון: תחנת מידע למטיילים, השכרת אופניים, סלסילות פיקניק, "תדלוק עצמי" של יין משובח ואפשרות לרכישת כרטיסים למופעים על בסיס מקום פנוי במחיר מוזל. ההצלחה של כל אלה הביאה אותנו לבניית המודל החדש בדמות 'הפעמון קפה וקניות'".
רשת "הפעמון" מעוצבת כבית קפה ולידו חנות נוחות. הקפה המוגש בבית הקפה הוא של סקואלה על-פי תרכובת טעמים ייחודית המיוצרת עבור הרשת במפעל באיטליה. התפריט מבוסס על מזון טרי וההזמנה נעשית בקו הקופה. באזור החנות ניתן לרכוש מוצרים אותנטיים כגון חלבה טרייה, קפה שחור של "אבו שוקרה", פירות יבשים ועוד. בנוסף יוחדה פינה לתצוגה ומכירה של עבודות אומנים מהסביבה. בכניסה לפעמון מפת האזור ועליה מסומנות האטרקציות לבילוי בסביבה.

תאריך:  15/05/2008   |   עודכן:  15/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il