רשת "בלו בירד" מרחיבה את פעילותה העסקית ופותחת בימים אלו ארבע חנויות קונספט ברומניה, כאשר שתי חנויות נוספות ייפתחו במהלך השנה הנוכחית להשלמת התהליך. החנויות מחזיקות את מותגי הבית של "בלו בירד" בהם המותגים האוסטרלים "גלוב", "סנוק", והמותגים "נו פיר", "ביץ' באני" ו"רודי". עלות ההשקעה היא כ-150,000 דולר לכל חנות.
רשת BLUE BIRD מונה כיום כ-33 סניפים ברחבי הארץ ומציעה אופנת גלישה וספורט אתגרי מגוונים המיועדים לכל גיל. ברשת ניתן למצוא פרטי אופנה החל מג'ינסים, חולצות, סווטשירטים, מעילים, דגמ"חים, נעליים ואביזרים: תיקים, שעונים, תמונות וסמלים המשדרים פנאי, ספורט, ים וחופש. כמו כן הרשת כוללת תת רשת של חמש חנויות קונספט המיועדות לאופנת ילדים תחת השם "בלו בירד קידס".
לדברי חיים חורש, סמנכ"ל פיתוח קונספט שיווק: "כחלק מתהליך הצמיחה של הרשת אנו גאים להתחיל במהלך עסקי להשקת חנויות של רשת "בלו בירד" במזרח אירופה. רשת בלו בירד פעילה בשוק הישראלי כשנתיים והצליחה לבסס את מעמדה כרשת מובילה בשוק רווי מתחרים וזוכה לאהדה רבה מצד קהל לקוחות נאמן ומפרגן. הרשת ביססה מעמדה בשוק הנוכחי ומוכנה כעת לחדירה לשווקים חדשים, השוק המזרח-אירופאי צמא לצמיחה כלכלית ואנו מזהים כי הפוטנציאל המסחרי שלנו הוא גדול. נכון להיום הרשת עתידה לפתוח שתי חנויות נוספות ברומניה, בנוסף לארבעת החנויות שהשקנו בימים אלו".
אודות רשת BLUE BIRD
רשת BLUE BIRD נמצאת בבעלותה של "מרוידקס 2004 בע"מ", חברת בת של "קונספט שיווק" זכיינית מותג הג'ינסים "לי קופר" בישראל. הרשת, שנקראת על שם גל נחשק ונדיר בשפת הגולשים, הוקמה לפני כשנתיים בעקבות הפופולריות הגואה של ספורט הגלישה בעולם כולו ובישראל בפרט. הרשת מציעה בגדי גלישה וקולקציית אופנה מגוונת ברוח ענפי גלישת המים והספורט האתגרי - החל ממכנסי גלישה, קפוצ'ונים, מעילים וחולצות ועד כפכפים ותכשיטים.