X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכללת שערי משפט
▪  ▪  ▪
מכללת שערי משפט

מכללת "שערי משפט" פותחת בית מדרש לתורה, במטרה לאפשר לסטודנטים לשלב בלימודי המשפטים גם לימודי תורה. זאת מתוך רצון לשלב במערכת המשפט בישראל, משפטנים מעולים, שהם גם בני תורה שיתמחו גם בתחום המשפט העברי. בית המדרש יתרום גם לחיזוקם הרוחני של הסטודנטים החפצים בכך.
אולם המכללה לא מסתפקת בהקמת בית המדרש והיא תסייע לסטודנטים שיבחרו לשלב את לימודי המשפטים בלימודי קודש. הנהלת המכללה החליטה להעניק מלגה לכל סטודנט שיקדיש 5 או 10 שעות בשבוע ללימוד בבית המדרש. הסטודנטים שישתתפו בתוכנית, יקבלו זיכוי של נקודות בקורסים נבחרים.
תוכנית הלימודים בבית המדרש תכלול לימודי תלמוד ופוסקים, שולחן ערוך והלכה, מוסר, מחשבת ישראל ואמונה. לצד המורים הקבועים בבית המדרש, יתקיימו מפגשים עם ראשי ישיבות, רבני ערים ודיינים. כמו כן יתקיימו שיעורים ולימוד בחברותות.
בראש הישיבה יעמוד הרב אביחי קצין. הרב קצין כיהן בעבר כראש ישיבת בני עקיבא ברעננה, והקים את בית המדרש הקהילתי הראשון "ראשית", המארגן פעילות תורנית ענפה לתושבי רעננה.
ד"ר אביעד הכהן דיקן המכללה מסביר: "השנה, לאחר השקעת מחשבה רבה, ולאחר דיונים בדבר האתגרים שניצבים בפני העם היהודי ומדינת ישראל, החליטה המכללה שהשעה כשרה לעלות קומה ולייסד בית מדרש בתחומי המכללה. שילובם של אנשים ערכיים, שעולמם שואב את כוחו ממקורות יהודיים ומערכי הנצח של עם ישראל, עשוי וצריך להשפיע על דמותה של מדינת ישראל למשך שנים רבות. מתוך הכרה במציאות זו, אנו שואפים להעמיד דור של משפטנים, שהתורה וערכים של מורשת ישראל היא מרכז חייהם, שבנוסף למצויינותם האקדמית יביאו עמם מטען של ערכים יהודיים, ויהוו את השורה הראשונה בחזית המשפטנים במדינת ישראל".
מכללת שערי משפט, הממוקמת בהוד השרון, הוקמה על-ידי עמותה של אנשי ציבור בתחום המשפט, הכלכלה והאקדמיה. המכללה מעניקה תואר ראשון במשפטים (L.L.B). ובה 1800 סטודנטים הלומדים משפטים. מטרת המכללה הינה להקנות לסטודנטים השכלה משפטית כללית רחבה ולהכשירם הן כעורכי דין ומשפטנים ברמה מקצועית גבוהה, והן כבעלי חוסן מוסרי ויושר אישי. במסגרת לימודי המשפטים, נלמדים קורסים כלליים רבים ולצידם מועברים קורסים במשפט עברי על-ידי חוקרי משפט מן המעלה הראשונה (דוגמת פרופ' אליאב שוחטמן, פרופ' נחום רקובר לשעבר המשנה ליועץ המשפטי לממשלה וחתן פרס ישראל, פרופ' יוסף ריבלין, ד"ר אביעד הכהן ואחרים).

לפרטים נוספים על המכללה ולהרשמה: 1800-30-70-20 או באתר האינטרנט www.mishpat.ac.il
תאריך:  26/05/2008   |   עודכן:  26/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il