רשת חנויות מגה-ספורט תשקיע חצי מיליון שקל בקרנבל כדורגל שייערך במהלך החודש הקרוב בכל סניפי הרשת לקראת משחקי "יורו 2008". ברשת מבקשים להביא אל החנויות את האווירה התוססת ממגרשי הכדורגל ולכבוד המאורע עוצב לוגו חדש, הסניפים עוצבו כמגרשי כדורגל, וכמובן לאורך המשחקים ייערכו מבצעים ומכירות מיוחדות של ביגוד, הנעלה ואביזרים למשחקי כדורגל. המהלך ילווה בשילוט בנקודות מכירה ומודעות בעיתונות ארצית ומגזינים.
לדברי מנהלת פרסום של רשת "מגה ספורט", אורית כהן: "היה לנו חשוב באמת להביא את האווירה מהמגרשים לחנויות ולכן השקענו בשילוט אותנטי כמו למשל מדבקות דשא בצורת המגרשים. הבאנו קולקציה מיוחדת למשחקים. כל המותגים שלוקחים חלק במשחקי היורו משתתפים בחגיגות ובהם גם אדידס כנותן חסות ראשית, דיאדורה, קאפה, נייקי ופומה".