XL, מובילת שוק משקאות האנרגיה בארץ יוצאת בקמפיין פרסומי רחב היקף לקראת קיץ 2008 בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.
הקמפיין יעלה בתחילת חודש יוני באמצעות משרד הפרסום YARA ויכלול סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים 2, 10 וערוץ המוזיקה 24, מודעות בעיתונות ובאינטרנט וכן שלטי חוצות. תשומת לב מיוחדת נותנים אנשי השיווק של XL למגזר הערבי ומעלים קמפיין בפנייה ממוקדת לאוכלוסיה זו בהשקעה של כ-150,000$, אשר יכלול שלטי חוצות ומודעות בעיתונים ובאינטרנט.
במרכז הקמפיין מסיבת בריכה קייצית מלאת אנרגיה, כשצלליות החוגגים ממשיכות לככב בסרטוני משקה האנרגיה. לדברי אמין שמשון מנהל מותג XL בארץ, גם הסלוגן "הלילה של XL ארוך יותר" ימשיך ללוות את הקמפיין של XL, לאחר שמחקרים שנערכו במכון ברנדמן באמצעות קבוצות מיקוד הראו שהוא נקלט היטב ומזוהה עם המותג. עוד עולה מקבוצות המיקוד כי הפחית בעיצוב החדש שהוכנסה לשוק בתחילת 2008 נקלטה בהצלחה והצרכנים רואים בה מעוצבת ויפה.
לראשונה תשקיע XL כ-130,000 דולר בקמפיין שיעלה גם ברשות הפלסטינאית. הקמפיין יקבל סלוגן מיוחד: "קח XL ותכנס לאווירה", ויכלול רדיו, שלטי חוצות ואינטרנט.